נשאר ירוק: בריסקר יושאל למכבי חיפה לעונה נוספת

מייקל בריסקר, צוף בן משה
מייקל בריסקר, צוף בן משה | לילך וייס, מנהלת הליגה

הגארד בן ה-22, שחתום בהפועל תל אביב עד 2022, ישחק בכרמל שנה נוספת: "מהרגע הראשון קיבלו אותי בצורה טבעית וגרמו לי להרגיש בנוח. מצפה להמשיך להתפתח גם בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

יממה לפני שהן נפגשות במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל, הפועל תל אביב ומכבי חיפה סיכמו הערב (שבת) על המשך השאלתו של מייקל בריסקר לירוקים בעונה הבאה. הגארד בן ה-22 החל את העונה במדים האדומים ועבר צפונה בינואר, כאשר מאז הוא קולע 7.2 נקודות בממוצע למשחק בקבוצה של דניאל סאואנה. בריסקר חתום עד 2022 בהפועל תל אביב, שתמשיך לעקוב אחרי התפתחותו מתוך רצון להשיב אותו לסגל בעוד שנה.

"אנחנו מאוד שמחים שמייקל ממשיך בקבוצה לעונה נוספת", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן. "הוא התקדם מספר צעדים קדימה השנה ואנחנו מצפים ממנו לתת לנו תרומה משמעותית בעונה הבאה". בריסקר עצמו מסר לאתר הרשמי של הירוקים: "אני שמח מאוד להמשיך ללבוש ירוק גם בעונה הבאה. הגעתי למועדון באמצע העונה ומהרגע הראשון קיבלו אותי בצורה טבעית וגרמו לי להרגיש בנוח. אני מצפה להמשיך ולהתפתח עם הקבוצה גם בעונה הבאה".

עידן פלדה, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, אמר: "אני מאוד מעריכים את מייקל וחושבים שנכון לו ולהפועל להיות מושאל לעונה נוספת, כך שיחזור אלינו שחקן שלם וטוב יותר". העונה הנוכחית היא הראשונה של בריסקר בליגת העל, אחרי שכיכב במכבי רעננה, המועדון בו גדל, בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי