ממשיכה להתחזק: קינן אוואנס חתם בהפועל חיפה

קינן אוואנס | Maddie Meyer/Getty Images

מאז העפילה לליגת העל בכדורסל, הפועל חיפה עובדת קשה על חיזוק הסגל. הערב (שני) היא הודיעה על החתמת הזר השלישי שלה לעונת המשחקים הבאה – הרכז, קינן אוואנס. האמריקאי בן…

(גודל טקסט)

מאז העפילה לליגת העל בכדורסל, הפועל חיפה עובדת קשה על חיזוק הסגל. הערב (שני) היא הודיעה על החתמת הזר השלישי שלה לעונת המשחקים הבאה – הרכז, קינן אוואנס.

האמריקאי בן ה-23 (1.90 מ') חתם לשנתיים במועדון. הוא החל את קריירת המשחק שלו במכללת טקסס טק, שם שיחק מ-2014 ועד 2018, ובשנה האחרונה שלו שם הוביל את המכללה לפיינל 8 עם ממוצע 17.6 נקודות למשחק. את הקריירה המקצוענית החל בליגת הקיץ של ה-NBA במדי גולדן סטייט ולבסוף חתם על חוזה בדטרויט. אחרי חצי עונה חתם ב-G ליג ואת העונה האחרונה סיים באיגוקאה שמשחקת בליגה הסובנית והאדריאטית – שם סיפק ממוצע של 11.9 נק' למשחק, 2.4 ריב', 2.8 אס' ומדד יעילות של 11.3.

מועדון הכדורסל הפועל בי-קיור לייזר חיפה נרגש לבשר על החתמת הזר השלישי לעונת המשחקים הבאה

מאמן הפועל חיפה, אלעד חסין: "שמחים מאוד על ההחתמה של קינן. עקבנו אחריו מאז שהיה בקולג' ואנחנו מאמינים שהוא השחקן הנכון בשבילנו לקראת האתגר השנה בליגת העל".

יושב ראש המועדון, יובל רוסמן: "עבדנו קשה מאוד במשך שבועיים כדי להחתים את אוואנס. מדובר בשחקן שעל אף גילו הצעיר שיחק ברמות הגבוהות ובשביל שחקן כזה קונים כרטיס למשחק. אנחנו ממשיכים בבניית קבוצה אטרקטיבית וחזקה לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי