פלדין: "גם אני הייתי קולע ככה אם הייתי זורק כמו ווילבקין"

ג'יימס פלדין, סקוטי ווילבקין |

הקלע של הירושלמים אחרי ההפסד למכבי: "הוא השחקן המרכזי שלהם וממנו אנחנו מצפים לזה, אבל אי אפשר לתת לאחרים לנצח אותנו". על השינויים בסגל: "חסרים שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלנו". קטש: "זה היה לא נעים"

(גודל טקסט)

בפעם הקודמת ששתי הקבוצות נפגשו, הפועל ירושלים שלטה במשך שלושה רבעים ופספסה הזדמנות לנצח את מכבי תל אביב. האדומים אולי קיוו שבאולמם הביתי יוכלו להראות את אותה דומיננטיות ולממש אותה לכדי ניצחון, אך בפועל, כפי שהודה ג'יימס פלדין בסיום המשחק – "הייתה רק קבוצה אחת על הפרקט", והיא לבשה צהוב. זה נגמר בהפסד 93:82 כואב למחזיקת הגביע, שלא הצליחה להתמודד בשום שלב עם האלופה ורק מזערה נזקים ברבע האחרון, אחרי שהפער הגיעו בשיאו ל-29 נקודות.

הקבוצה של עודד קטש הציגה הגנה נרפית, נפלה מיריבתה באגרסיביות ולאורך המחצית הראשונה התעסקה בעיקר בשיפוט, כשגם המאמן וגם תמיר בלאט סופגים עבירות טכניות. "לא הייתי אומר שזה היה משפיל, אבל זה היה לא נעים. 25 דקות נוראיות שלנו. נצטרך לבחון שוב את שפת הגוף והאנרגיות, הם גברו עלינו בכל מאבק על הכדור וככה אי אפשר לנצח קבוצה כמו מכבי", סיכם קטש.

פלדין הודה: "זה כנראה המשחק הכי גרוע שראיתי מאז שאני כאן. כנראה נפגוש אותם שוב ואי אפשר לתת לדבר כזה לקרות". הקלע ניסה להסביר את חוסר האנרגיות של קבוצתו במחצית הראשונה: "אין קהל, אנחנו עושים את אותו הדבר כל יום במשך חודשיים – אימון והביתה. זה קשה ולפעמים זה משפיע עליך".

הפועל ירושלים בעיקר לא מצאה פתרון לסקוטי ווילבקין, ששוב הצטיין נגדה וסיים עם 23 נקודות ו-7 אסיסטים, אך עם זאת פלדין פחות התרשם מהגארד הצהוב: "הוא לוקח 19 זריקות במשחק, גם אני הייתי קולע ככה אם הייתי זורק כל כך הרבה. הוא השחקן המרכזי שלהם וממנו אנחנו מצפים לזה, אבל אי אפשר לתת לאחרים לנצח אותנו".

סקוטי ווילבקין, ג'יימס פלדין | דני מרון

קטש ניתח: "הוא לוקח על עצמו הרבה יותר כשהוא משחק נגדנו כי אנחנו מוציאים אותם מפואנטות אחרות, אבל אנחנו יודעים שהוא עושה את הדברים ברמת טופ יורוליג וצריך לדעת להתמודד עם זה. אני מקווה שנפגוש אותם שוב בגמר ואז אולי נתכונן אחרת מבחינה טקטית".

פלדין דיבר גם על השינויים שעבר הסגל של הירושלמים בפגרה ועל הגעגועים לטיישון תומאס וג'ייקובן בראון: "לי אישית קשה להסתגל. הייתה לנו כימיה ואנחנו חסרים שניים מהשחקנים הטובים ביותר שלנו. יש דברים שאי אפשר ללמד, פרטים קטנים שחסרים לנו ויש לנו שבועיים לתקן את זה עד הפיינל פור. אני עדיין חושב שאפשר לנצח אותם עם הסגל הקיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי