דורסי יחזור לאימוני מכבי ת"א, ווילבקין יעמוד לדין

הגארד נמצא שלילי לקורונה ויצא מבידוד אחרי שבוע, כוכב הצהובים צפוי להיקנס ב-35,000 ש"ח על השלכת הבקבוק לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הצליחה להבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה גם בסגל חסר במיוחד בעקבות השחרורים עוד לפני החזרה מפגרת הקורונה והפצועים, אבל בין רשימת הנעדרים, כולל במשחק בשבוע שעבר בארנה נגד הפועל ירושלים, היה גם טיילר דורסי שנאלץ להישאר בבידוד בביתו לאחר שנחשף לחולה קורונה, אחד השכנים שלו בבניין.

הבוקר (ראשון) התקבלה בקבוצה הבשורה המשמחת לפיה טיילר דורסי יכול לשוב להתאמן עם הקבוצה ולנסות לסייע לה במאבק על הזכייה באליפות, אחרי שנמצא שלילי לקורונה והשלים מעל שבוע בבידוד. "עקב חשד לחשיפה לחולה מאומת, מכבי תל אביב נקטה במשנה זהירות והעדיפה להכניס את טיילר דורסי לבידוד מניעתי. לא היה הכרח או כל הוראה ממשרד הבריאות", הודיעה מכבי תל אביב, "כעת, לאחר מעל שבוע עם בדיקת קורונה שלילית, טיילר ישוב להתאמן עם הקבוצה. מנהלת הליגה אישרה את המתווה".

מאוחר יותר, איגוד הכדורסל בישר כי הוחלט להעמיד לדין את כוכב האלופה, סקוטי ווילבקין, בגין השלכת בקבוק מים לעבר אוהדי מכבי ראשון לציון, לאחר משחק ההפסד של הצהובים לקבוצה מעיר היין לפני 10 ימים. ווילבקין הצהיר כי התנצל על המעשה בפני קבוצתו וטען שזריקת הבקבוק הגיעה בעקבות פרובוקציה מצד אוהדי הכתומים, בנוסף ללחץ גדול תחתיו עומדים השחקנים כתוצאה מהבידוד שהם מחויבים להיות בו, אך הבהיר כי זה לא היה צריך לקרות ואין תירוץ להתנהגותו.

תובע איגוד הכדורסל, עו"ד טל אור, ציין כי אכן יש להתחשב במצב המורכב השורר במדינה בימים אלה, שמשפיע גם על השחקנים, כאשר בנוסף מכבי ראשון לציון לא הגישה תלונה בגין המקרה ולשחקן אין עבר משמעתי באיגוד ולפיכך הוא "סבור כי יש להטיל על השחקן עונשים מידתיים בהתאם והכל במטרה להוקיע את הדברים ולמנוע הישנותם בעתיד", כך כתב התובע והמליץ להטיל על ווילבקין קנס כספי בגובה 35,000 ש"ח ולחחייב אותו לפרסם הודעת התנצלות פומבית/לאמצעי התקשורת על המעשה שביצע, זאת בנוסף לעונשים על תנאי שיעמדו כנגד הגארד למשך שנתיים, של הרחקה משני משחקים רשמיים וכך קנס בסך של 35,000 שקלים במקרה של עבירה חוזרת על הוראות סעיפי תקנון המשמעת.

צפוי להיקנס ב-35,000 ש"ח | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי