בית הלחמי: "זה אתגר. רוצה לעשות באילת את מה שעשיתי בגליל"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | עדי אבישי

לאחר החזרה לליגת העל, המאמן בן ה-54 התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר: "נתחיל לבנות את הכל מלמטה". הסגל: "יהיו ארבעה זרים. בן שימול בדיונים עם ההנהלה לגבי העונה הבאה, לבן צבי אין כרגע חוזה"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי חזר אתמול (שני) לליגת העל לאחר שחתם לשתי העונות הקרובות בהפועל אילת. לקראת תחילת בניית הסגל של הקבוצה הדרומית, המאמן בן ה-54 התראיין היום לתכנית הספורט של 103FM ושיתף את תכניותיו.

"אני שמח לחזור" אמר בית הלחמי בפתח דבריו, לאחר שכזכור פוטר בחודש ינואר האחרון מהפועל תל אביב לאחר פתיחת העונה רעה. "אני עובר לגור לבד באילת, ללא המשפחה שלי. יש פה הרבה רצון לכדורסל וזה אתגר עבורי".

"רוצים להקים כאן אקדמיה לשחקנים צעירים וזה משהו שאני מאוד מתחבר אליו. שמח לחתום כאן. הכוונה היא להביא לסגל שחקנים צעירים מכל הארץ, אבל האקדמיה תתמקד רק במקומיים. נתחיל לבנות את הכל מלמטה בעזרת העירייה וראש העיר שרוצים מאוד לקדם את הכדורסל כאן".

אריאל בית הלחמי | הפועל אילת, רשמי

מאמן נבחרת העתודה לשעבר סיכם: "הכיוון שלי הוא לעשות את מה שעשיתי בגליל. רוצים ישראלים וזרים צעירים, ולשלב איתם שחקן ותיק שיעזור לכולם. יהיו לנו ארבעה זרים. אבי בן שימול נמצא כרגע בדיונים עם ההנהלה לגבי העונה הבאה. לזיו בן צבי אין כרגע חוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי