נדב זילברשטיין: "ממה ששמעתי, יחליף אותי מאמן ישראלי"

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

המאמן היוצא של נס ציונה טען בתוכנית הספורט של רדיו 103FM כי סוטיריס מאנולופולוס לא צפוי להגיע במקומו והוסיף: "היה מיצוי הדדי, כעת אני בעיקר מתכוון לנוח ולחשוב"

(גודל טקסט)

אחרי שתי קדנציות רצופות, שהתפרסו לאורך 11 עונת, עירוני נס ציונה והמאמן נדב זילברשטיין החליטו להפריד כוחות, לאחר שהכתומים סיימו את דרכם ברבע גמר הפלייאוף בעקבות 2:0 בסדרה מול הפועל ירושלים. בתוכנית הספורט של רדיו 103FM הסביר מדוע הצדדים נפרדו ומי צפוי להחליפו.

זילברשטיין פתח את דבריו וטען כי המאמן היווני סוטיריס מאנולופולוס לא צפוי להגיע במקומו: "לפי מה שאני שומע, 100% יהיה מאמן ישראלי. מדוע עזבתי? אני חושב שהיה פה איזשהו מיצוי הדדי. עשינו מסע נפלא ביחד וכמו כל מסע סופו להסתיים. כרגע אני מתכוון לנוח ולחשוב. בהמשך ימים יגידו".

העונה הייתה סוג של אכזבה: "בחלק שלפני הקורונה היינו קבוצה מצוינת עם הרבה חבר'ה שחזרו לשנה שנייה והגענו למקומות שרצינו, עלינו שלב באירופה, היינו בחלק העליון של הטבלה והעפלנו לחצי גמר הגביע".

"בחלק השני קרה משהו שיכול לקרות והיה די מפתיע כי עשינו הכנה קצרה, אבל טובה ונראה היה שזה בדרך לכיוון טוב, אבל אם אתה לא נכנס טוב לעונה כשיש הרבה משחקים, אז קשה לעשות שינויים, למרות שהפכנו את הקערה, אבל זה לא התחבר עד הסוף. לאורך כל השנים שאני מאמן פה, הקבוצות שלי היו קשוחות הגנתית וכאן זה לא הצליח ולא הגעתי לאן שרציתי וחבל כי היה לנו המון כישרון התקפי".

נדב זילברשטיין
נדב זילברשטיין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי