דבון סקוט חתם בנהריה, אופק בן יעקב האריך חוזה

דבון סקוט | עירוני נהריה

הקבוצה מעין שורה ממשיכה להתחזק: הסנטר האמריקאי שסיים את העונה עם הפועל אילת הצטרף: "יכולת המנהיגות שלו היא נכס לקבוצה". הפורוורד הישראלי חתם לשלוש שנים: "אין מאושר ממני"

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

הקבוצה של דני פרנקו ממשיכה להתחזק: אקס הפועל אילת דבון סקוט (26, 2.06) חתם הבוקר (שישי) בשורות המועדון הסגול לאחר שסיים את העונה הנוכחית עם הדרומיים.

בתקופת הקורונה סקוט חתם שורות אילת ובה העמיד ממוצעים עם 15.7 נקודות ו-7.4 ריבאונדים למשחק. "דבון יוסיף לנו ממד של קשיחות ופיזיות בצבע. יכולת המסירה של דבון והמנהיגות שהוא יודע להביא איתו על המגרש ובחדר ההלבשה הן נכס לקבוצה" אמר פרנקו על האמריקאי.

בתוך כך, גם הפורוורד אופק בן יעקב (26, 2.00) חתם על חוזה חדש לשלוש שנים וימשיך בקבוצה מעין שרה. בן יעקב, שגדל במחלקת הנוער של נהריה, חתם כבר בתקופת הקורונה עד לסיום העונה וכעת ימשיך את דרכו במועדון. פרנקו לאחר ההחתמה הנוספת: "אני שמח שיש לנו הזדמנות לתת לשחקן נהרייני להתקדם לליגת העל, אופק הוכיח את עצמו בליגה הלאומית והגיעה העת לעלות כיתה".

אופק בן יעקב
אופק בן יעקב | עירוני נהריה

אופק בן יעקב הנרגש הוסיף: "אין מאושר ממני, אני מודה על ההזדמנות לחזור למועדון שגדלתי בו והכרת האמון שראשי המועדון נותנים בי לשלוש שנים הבאות. מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי