קרובה להשלמת סגל הזרים: גלבוע/גליל צירפה את קרי בלקשיר

קרי בלקשיר | הפועל גלבוע/גליל

הפורוורד (23, 2.08), בוגר מכללת פלורידה בה רשם 12.8 נקודות ו-7.5 ריבאונדים בממוצע, חתם לשנתיים בקבוצה של ליאור ליובין: "שחקן מאוד מוכשר ומבטיח", אמר המאמן

(גודל טקסט)

בעונה החולפת, הפועל גלבוע/גליל הפתיעה רבים כשהגיעה עד לחצי גמר הפיינל פור והייתה רחוקה שלשה אחת של סקוטי ווילבקין מלהדיח את מכבי תל אביב, ולפי הסגל ההולך ונבנה בגן נר, גם בעונה הקרובה גלבוע תדבר חזק. הקבוצה של ליאור ליובין החתימה היום (ראשון) לשנתיים את הפאוור פורוורד קרי בלקשיר (23, 2.08), בוגר מכללת פלורידה המצוינת, בה העמיד ממוצעים של 12.8 נקודות ו-7.5 כדורים חוזרים למשחק.

בלקשיר מצטרף לסגל הזרים הכולל את הסנטר פטריק יאנג והרכז אייזיאה קאזינס. יאנג הגיע עם ניסיון של שלוש עונות ביורוליג, אחת בגלאטסראיי ושתיים באולימפיאקוס, בעוד קאזינס פתח את העונה האחרונה בהפועל ירושלים, בהמשך שוחרר ממנה וחתם בפריסטרי היוונית, שהודחה מליגת האלופות על ידי אותה ירושלים זמן קצר לפני עצירת הפעילות בשל משבר הקורונה.

ליובין התייחס להחתמתו של בלקשיר: "מאוד שמחים על הצטרפותו, בלקשיר שחקן מאוד מוכשר ומבטיח, יביא למשחק שלנו הרבה אורך ואתלטיות וחוכמת משחק. בטוחים בהשתלבותו במועדון בהתחברות שלו לזהות ולגלבוע, ולקהל האוהדים שייהנה ממנו".

גם בעונה הקרובה יהיה לו סגל חזק | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי