שמעון מזרחי: "מקווה שהלוגו יהפוך מאדום לצהוב"

עוז בלייזר, שמעון מזרחי, אות'לו האנטר, יובל זוסמן | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מכבי ת"א הציגה את 'פלייטיקה', נותנת החסות החדשה שצבע הסמליל שלה הטריד את האוהדים. בלייזר נכח במסיבת העיתונאים, ספרופולוס: "יחד נילחם כדי להשיג את המטרות שלנו"

(גודל טקסט)

אחרי שנפרדה בשבוע שעבר מ"פוקס", נותנת החסות שלה בחמש השנים האחרונות, מכבי תל אביב כינסה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים להצגת הספונסר החדש שלה, חברת "פלייטיקה", מפתחת משחקי הרשת שהלוגו שלה יתנוסס על המדים של האלופה בחמש העונות הקרובות. מי שנכח במסיבת העיתונאים הוא הרכש הטרי של הצהובים, עוז בלייזר שחתם אתמול בקבוצה. אחת הסוגיות שיותר מטרידות את האוהדים נוגעת לצבע האדום בלוגו של החברה. הצדדים הגיעו לפתרון יצירתי יחסית, כאשר על מדי המשחק תופיע רק נקודה האדומה מעל שם החברה.

היו"ר שמעון מזרחי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "יש לי את הכבוד והעונג לפתוח אירוע מרגש ומכובד זה, לציון חתימת הסכם עם נותנת החסות הראשית לקבוצת מכבי תל אביב בכדורסל, חברת פלייטיקה, שאנו מוצאים הרבה מאוד מאפיינים שווים ומשותפים עמה. מדובר בחברה עם קשר הדוק למדינת ישראל, זיקה עמוקה וציונות לצד ייצוג בינלאומי. זו חברה אשר מעסיקה אלפי עובדים ברחבי העולם ועסקיה פרוסים סביב הגלובוס, אך מטה החברה נמצא כאן בהרצליה. זו חברה שהחלה את דרכה עם שני עובדים במשרד קטן בשדרות יהודית בתל אביב והגיעה עד הלום – בדומה למכבי שלנו, שפילסה את דרכה בהתמדה ותוך שנים מועטות הגיעה לפסגת הכדורסל האירופי, תקעה בו יתד ונמנית על הקבוצות הבכירות ביבשת. העובדה ששמה של פלייטיקה יתנוסס על חולצות מכבי תל אביב, יוסיפו רבות לחשיפתה ולתדמיתה. לקוחות פלייטיקה משתמשים במשחקי מחשב ואנחנו משחקים על הפרקט – שאיפתנו, כמיטב המסורת, שקשר הדוק זה יימשך לאורך שנים רבות. ארצה גם להודות לבעלי חברת 'פוקס' על הליכה משולבת בחמש השנים האחרונות ונקווה להמשך שיתוף פעולה בעתיד".

ניר קורצ'ק ושמעון מזרחי
ניר קורצ'ק ושמעון מזרחי | עודד קרני

מזרחי סירב לפרט בהיקף הסכומים של העסקה, שעל פי הערכות, במסגרתה הספונסרית תעביר 1.3 מיליון דולר בעונה: "אנחנו בדרך כלל לא נכנסים לסכומים כספיים. מדובר בחוזה ארוך טווח ואני יכול לומר שזה חוזה מאוד מכובד. מבחינתנו זה קודם כל כבוד גודל להיות קשורים בקשר כזה הדוק וארוך עם חברה מהמובילות בתחום שלה, כמו פלייטיקה".

עוד אמר היו"ר: "הלוגו הוא אדום, אני מקווה שברבות הימים הוא יהפוך להיות כתום ואחר כך צהוב. היינו עם פוקס בחמש השנים האחרונות, הקשר היה ונשאר טוב מאוד. אבל יש זמנים מסוימים שחוזה מגיע לסיומו ולכן בהסכמה משותפת בין שני הצדדים, הגענו להבנות על סיומו של הקשר והכל ברוח טובה".

המאמן יאניס ספרופולוס מסר מביתו ביוון: "אני רוצה לברך את 'פלייטיקה' למשפחת מכבי תל אביב. אנחנו גאים לקבל אותם כנותנת החסות הראשית. יחד נילחם בעונות הקרובות כדי להשיג את כל המטרות שלנו". עומרי כספי הוסיף: "לא יכול לחכות ללבוש את הגופייה החדשה. נתראה בקרוב".

ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק הגלובלי של "פלייטיקה, אמר: "בתור מי שגדל בהיכל והתמזל מזלי להיות כאן ב-2004 ולראות את דריק שארפ קולע את הסל ההוא, בשבילי זה יום מרגש. אין לי ספק שהחיבור הזה יביא איתו הישגים והצלחות. מקווה שנייצר הרבה רגעים של כיף לאוהדים של מכבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי