רשמית: אנג'לו קלויארו ימשיך במכבי תל אביב

אנג'לו קלויארו | דני מרון

זה היה באוויר כבר הרבה זמן, וכעת החותמת הסופית הגיעה. הפורוורד בן ה-31 יפתח עונה שלישית במדים הצהובים-כחולים, עמם זכה בשתי אליפויות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד על הסגל לעונה הבאה ואחרי שהכריזה אתמול (ראשון) רשמית על החתמתו של כריס ג'ונס, כעת גם אנג'לו קלויארו חתם רשמית ל-2020/21 וימשיך אצל האלופה של יאניס ספרופולוס היווני.

הישארותו של קלויארו הייתה צפויה וידועה כבר זמן מה וכעת ישנה חותמת סופית לעניין. הפורוורד בן ה-31, המתנשא לגובה של 2.03 מ', יפתח עונה שלישית בצהוב, אחרי שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות רצופות.

"אני מאושר לחזור למשפחת מכבי שלי", אמר קלויארו לאתר הרשמי של המועדון, "יש לנו מטרה להמשיך מהנקודה בה עצרנו בעונה שעברה. נתראה כולנו בקרוב".

קלויארו
קלויארו | דני מרון

"אחת המשימות שסימנו לעצמנו הייתה לשמור על אנג'לו בקבוצה", אמר המאמן יאניס ספרופולוס, "הוא שחקן מרשים, בעל מוסר עבודה גבוה שמאוד מתאים למערכת של מכבי. מהרגע שהגעתי למועדון העברתי אותו מעמדה 4 ל-3 והוא נתן הרבה לכל הקבוצה. זה היה חשוב עבורי ועבור ההנהלה שנאריך את החוזה שלו. אני שמח שהוא נשאר איתנו, הוא שחקן חשוב ונמשיך להילחם ביחד עבור מכבי".

בעונה החולפת, קלויארו רשם ממוצע של 16 נקודות, שלושה ריבאונדים וארבעה אסיסטים במשחקים שלאחר פגרת הקורונה, ובפלייאוף העמיד ממוצעים של 8.4 נקודות, 5.2 ריבאונדים ושני אסיסטים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי