כמו ב-NBA: מתווה המנהלת לאימונים במהלך הסגר

טיילר דורסי | ספי מגריזו, מכבי תל אביב

היו"ר שמואל פרנקל פנה אל שרי הספורט והבריאות והציע כי הקבוצות ימשיכו להתאמן ב"בועה", שתהיה במלון כפר המכביה

(גודל טקסט)

בהמשך להחלטת הממשלה להחמיר את הסגר החל ממחר (שישי) והפסקת הפעילות בליגות המקצועניות, מנהלת ליגת העל בכדורסל פנתה היום אל שר הספורט חילי טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין, עם הצעה שתאפשר לקבוצות להמשיך להתאמן בזמן הסגר.

למעשה, המנהלת הציעה שהקבוצות יתאמנו במתכונת של "בועה", בדומה למה שנעשה ב-NBA לצורך השלמת העונה, כאשר הבועה הישראלית תהיה במלון כפר המכביה. אגב, כזכור, מכבי תל אביב העמידה לטובת שחקניה הזרים את האפשרות לשהות ולהתאמן במלון, עם חזרתם מחו"ל לטובת חידוש העונה הקודמת.

יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר לשרים במכתב: "כולנו תקווה שהסגר הקרוב יעזור למצב התחלואה בארץ ומקבלים בהבנה את החלטת הממשלה. אנו נמצאים כל העת בקשר ישיר עם משרד הספורט ומשרד הבריאות על מנת לאפשר לקבוצות הליגה להמשיך ולהתאמן בצורה עקבית ומסודרת ככל הניתן, כמובן תחת הנחיות ברורות ושמירה הדוקה על הכללים. במקביל, עובדים גם על תוכנית ברורה לשחקני הקבוצות במידה ויצטרכו להתאמן באופן עצמאי, כשהכוונה היא לשמור על הקבוצות מוכנות עד כמה שניתן כדי שנוכל לחזור במהרה לפעילות מלאה, עם סיום הסגר. מנהלת הליגה לא תנוח לרגע ותמשיך לדחוף להחזרת הכדורסל לפעילות, כפי שעשתה בפעם הקודמת, אז היינו אחת הליגות היחידות באירופה שחזרו לשחק והגיעו לסיום תקין של העונה. אני רואה חשיבות רבה דווקא בתקופה קשה זו שהכדורסל בפרט וענפים ספורטיביים אחרים בכלל יחזרו לפעילות וישודרו בטלוויזיה לטובת כל מי שנמצא בביתו".

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי