"גם למדר יש מה למכור ב-NBA, קבוצות חקרו עליו כמו השב"כ"

דני אבדיה, ים מדר | דני מרון

לקראת דראפט ה-NBA הקרוב, אריאל בית הלחמי שיתף בתכנית הספורט של 103FM: "הייתי בארה"ב בפברואר וראיתי את שאר השחקנים. אבדיה יהיה טופ 5. מקווה שגם ים ייבחר בסיבוב הראשון, אני לא מאמין לכל התחזיות"

(גודל טקסט)

לאחר הכישלון בעונה שעברה עם הפועל תל אביב וסיום דרכו, אריאל בית הלחמי חווה בימים אלו פתיחת עונה מוצלחת עם הפועל אילת. המאמן רשם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים העונה בליגה, כאשר הפסדו היחיד היה לאלופה מכבי תל אביב.

"בסך הכל, אנחנו מרוצים מאוד מהפתיחה שלנו" אמר בית הלחמי לתכנית הספורט של 103FM. "זו רק תחילת הדרך ועוד לא פגשנו את כל הקבוצות. הניצחון האחרון על מכבי ראשל"צ, שזו קבוצת צמרת, נתן לנו הרבה ביטחון להמשך".

האזינו לראיון המלא

בלילה שבין רביעי לחמישי ייערך דראפט ה-NBA, בו דני אבדיה וים מדר יהיו במרכז העניינים. בית הלחמי שאימן את השניים בנבחרת העתודה ואף זכה עימם באליפות אירופה סיפר את דעתו: "לא נכנס לציפיות מהם. הייתי בארה"ב בפברואר האחרון, צפיתי שם במשחקי קולג' וראיתי את השחקנים שאמורים לככב בדראפט הקרוב, וכבר אז אמרתי שאבדיה הוא טופ 5".

דני אבדיה וים מדר
אבדיה ומדר. "מקווה ששניהם יבחרו בסיבוב הראשון" | דני מרון

"שני שחקנים ישראליים בדראפט זו גאווה גדולה למדינה שלנו ולכל מי שאימן אותם. אני נרגש ומתרגש מאוד ברמה האישית. כולם מדברים על דני וזה הכי קל לדבר עליו, אבל גם לים יש מה למכור. אני לא מאמין לכל התחזיות. אני מקווה ששניהם יבחרו בסיבוב הראשון".

"היו קבוצות שדיברו איתי לגבי מדר מספר פעמים, מה שמראה על התעניינות רצינית. האמריקאים עורכים חקירות עד הפרטים הקטנים, כמו השב"כ. הם שואלים על המשפחות ועל דברים אישיים. זה מאוד יפה לראות את הניתוח וההתייחסות שלהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי