"כשיגיע הדרבי, כל מי שנמצא בחיפה ירגיש את זה"

שחקני הפועל חיפה בכדורסל | אלעד נבו

מאמן הפועל חיפה, אלעד חסין, התראיין ל-103FM וסיפר על פתיחת העונה המפתיעה: "זו ליגה מאוד דינמית ואנחנו צריכים להישאר צנועים". וגם: ההכנות לעונה, ריבוי המאמנים הזרים בליגה והיריבות העירונית

(גודל טקסט)

אף אחד לא ציפה שהעולה החדשה לליגת העל תפתח את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, אך הפועל חיפה הפתיעה את כולם בדרך למקום השלישי. מאמן הקבוצה אלעד חסין התראיין אתמול (שלישי) ל-103FM והתייחס לפתיחת העונה המוצלחת: "עשינו שלושה ניצחונות יפים, אבל זו ליגה מאוד דינמית ואנחנו צריכים להישאר צנועים ולעבוד קשה".

חסין המשיך ודיבר על הסגל: "כשהתחלנו את הבנייה של הקבוצה, דיברנו על עוגן ישראלי. קודם כל החלטנו שאנחנו ממשיכים עם איגור נסטרנקו והשם הראשון שרצינו זה עמית שמחון, בנוסף לכך הבאנו את כארם משעור, אופק אביטל הקפטן שלנו ועוד שחקנים צעירים. הבסיס הישראלי הוא טוב עם ניסיון בליגה, אני חושב שהיה להם משחק טוב מאוד אתמול, זו בעצם הייתה המטרה שתמיד יהיה סוג של גיבוי בכל מקרה".

"אני שמח שאצלנו זה נדבק בצורה יחסית טובה. בכדורסל אתה יכול לבנות ובשנייה זה מתפרק לך, אנחנו כמובן צריכים להמשיך להשתפר ואין לנו הרבה זמן".

"השם הראשון שרצינו זה עמית שמחון" | הפועל בי-קיור לייזר חיפה

על ריבוי המאמנים הזרים בליגה אמר חסין: "אני מרגיש בר מזל שאני מאמן בליגה הראשונה ובכלל שאני עושה את מה שאני אוהב זה לא מובן מאליו. בעיני זה מקצוע לכל דבר ואני מתייחס לזה כאילו הייתי מנכ"ל בהייטק ואולי אפילו יותר. לגבי הזרים, אין לי שום בעיה עם זה, אני חושב אפילו שהם יכולים לשדרג את הליגה. אבל אם יש בליגות אחרות קריטריונים וסטנדרטים של מאמנים זרים, ככה זה צריך להיות גם בישראל".

"היו מאמנים ישראלים בחו"ל? לא צריך להסביר מה פיני גרשון וצביקה שרף עשו. אם יבואו לפה מאמני יורוליג ונבחרות אז אין לי התנגדות, וצריך להודות באמת, יש הבדל גדול בין יאניס ספרופולס לשאר המאמנים הזרים בליגה. מצד שני לכל בעלים יש את הקבוצה שלה והם יכולים לעשות מה שהם רוצים".

לסיום, חסין התייחס ליריבות העירונית: "בגלל שהפועל חיפה שנים לא הייתה בליגה הראשונה, אז אולי היריבות היא לא אותה יריבות, אבל כשיגיע הדרבי כל מי שנמצא בחיפה ירגיש את זה".

אלעד חסין
אלעד חסין | צילום: עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי