אחרי כמעט שנה: כספי ודיברתולומאו בסגל מכבי ת"א להפועל חיפה

ג'ון דיברתולומאו, עומרי כספי | אודי ציטיאט

בשורות נהדרות לצהובים: הקפטן צפוי לקבל דקות ראשונות העונה במפגש עם העולה החדשה בליגה, שיתופו של הפורוורד ייקבע בסמוך לתחילת המשחק

(גודל טקסט)

בצל שני ההפסדים הכואבים ביורוליג בשבוע שעבר, מכבי תל אביב קיבלה היום (ראשון) בשורות נהדרות לקראת חזרתה לליגת העל והמפגש עם הפועל חיפה: עומרי כספי וג'ון דיברתולומאו נרשמו בסגל הקבוצה, כאשר הקפטן צפוי לערוך את משחקו הראשון העונה, בעוד ההחלטה בנוגע לשיתופו של שחקן ה-NBA לשעבר תתקבל בסמוך לתחילת המשחק.

דיברתולומאו פתח מצוין את העונה שעברה, כזכור, אך קרע את שריר החזה בדצמבר 2019 וכשהיה אמור לחזור ל"עונת הקורונה" בישראל, קרע חלקית את גיד אכילס. כספי, מצדו, סבל מכאבים בברך שמנעו ממנו לשחק מאז דצמבר אשתקד, כאשר מאז הוא עבר ניתוח בארה"ב ואחריו שיקום ארוך.

המפגש מחר יהיה השלישי בין מכבי תל אביב להפועל חיפה, אחרי שהשתיים קיימו ביניהן משחק בקדם העונה והתמודדו זו מול זו ברבע גמר גביע ווינר. האלופה ניצחה בשני המקרים. בחודש הבא, הן ישחקו אחת נגד השנייה בשמינית גמר גביע המדינה.

עומרי כספי
כספי. יקבל דקות נגד הפועל חיפה? | עדי אבישי

קבוצתו של יאניס ספרופולוס התקשתה גם בזירה המקומית בשבוע שעבר, כשנזקקה להארכה על מנת לגבור 86:92 על בני הרצליה בחוץ. מנגד, הפועל חיפה איבדה את המאזן המושלם לאחר שהפסידה בביתה 97:84 להפועל אילת. ניצחון החוץ היחיד של האדומים מהכרמל על מכבי תל אביב היה באפריל 1969.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי