קאמבק מוצלח לבראון ב-79:100 של הפועל ירושלים על הפועל אילת

שחקני הפועל ירושלים | דני מרון

קפטן האדומים מהבירה קלע 14 נקודות ועזר לקבוצתו להביס את החבורה של בית הלחמי, שנוצחה לראשונה אחרי ארבעה משחקים. קרמר בלט עם 20, דאבל-דאבל של פראת'ר לא הספיק. 102:110 בתום הארכה לנהריה נגד מכבי חיפה

(גודל טקסט)

אחרי שפגרת הנבחרות הגיעה לסיומה, ליגת העל בכדורסל חזרה הערב (שבת) לפעילות, כאשר במשחק שפתח את המחזור השביעי, הפועל ירושלים ניצחה 79:100 משכנע את הפועל אילת, שמרה על מאזן מושלם וקטעה לדרומיים רצף של ארבעה ניצחונות. בנוסף, עירוני נהריה חגגה ניצחון בכורה העונה אחרי 102:110 על מכבי חיפה, במשחק השלמה מהמחזור החמישי.

הפועל אילת – הפועל ירושלים 100:79

עודד קטש, תמיר בלאט ועידן זלמנסון חזרו למועדון האדום לאחר שהבטיחו עם נבחרת ישראל את ההעפלה לאליפות אירופה, אך הקאמבק המעניין ביותר בשורות הירושלמים היה זה של ג'ייקובן בראון, שערך הופעת בכורה בעונה הנוכחית. הקפטן, שלא שיחק מאז שחזר לקבוצה בקיץ בעקבות פציעה בכתף, רשם קצת יותר מ-15 דקות מוצלחות בהן קלע 14 נקודות.

עוד לפני כדור הביניים, בלאט קיבל את פרס שחקן החודש בליגת העל, בעוד מאמן אילת אריאל בית הלחמי קיבל את פרס מאמן החודש. הפועל ירושלים השתלטה על משחק שאמור היה להיות צמוד כבר מהדקות הראשונות, עם ריצת 0:12 שעזרה לה לברוח ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון. למעשה, מאותו שלב מחזיקת הגביע שמרה על פער דו ספרתי למשך כל המשחק, כאשר ברבע האחרון אף הגדילה את ההפרש עד ל-23.

מבחינת הקבוצה של בית הלחמי, שעד כה הציגה יכולת די מרשימה, התרומה של הזרים ג'וש ניבו ומארקל בראון לא הייתה מספקת על מנת להתמודד עם קבוצה איכותית כמו האורחת מהבירה, כשגם הישראלים צוף בן משה, יהונתן שולדבראנד ובן קרטר (שערך בכורה בנבחרת ישראל בשבוע החולף) לא בלטו מספיק.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראת'ר 21 (12 ריבאונדים), ג'ו רגלנד 19, מירון רוינה, ג'וש ניבו ומארקל בראון 7 כ"א, בן קרטר 6 (8 ריבאונדים), צוף בן משה, יהונתן שולדבראנד ורועי הובר 4 כ"א.

קלעו להפועל ירושלים: כריס קרמר 20 (8 ריבאונדים), ג'ייקובן בראון, טיישון תומאס וסולימאן בריימו (8 ריבאונדים) 14 כ"א, תמיר בלאט 13, עידן זלמנסון 9, עדי כהן סבן ואדם אריאל 6 כ"א, ניב בלול 4.

עירוני נהריה – מכבי חיפה 102:110

זה הלך קשה ואפילו נגרר להארכה, אך נהריה רשמה את ניצחון הבכורה שלה העונה בליגה, על חשבונם של הירוקים. דני פרנקו, אשר חגג את יום הולדתו ה-47, ראה שוב את קיילין לוקאס תופס יום אדיר נגד חיפה, כאשר כבר אחרי רבע אחד של כדורסל הוא היה עם 17 נקודות, בדרך ל-31 במשחק כולו. הקבוצה של דניאל סאואנה נכנסה למשחק במהלך הרבע השני, ובעזרת יכולת טובה של אבי בן שימול ורומן סורקין, החלה לנגוס בהפרש ולקחה את היתרון בהמשך. הרבע המכריע של ההתמודדות הסתיים ב-97:97 בזכות סל של סורקין, אבל לוקאס שוב היה שם עבור קבוצתו וקלע את הנקודות החשובות בסיום.

דני פרנקו | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי