הפסד שלישי רצוף: מכבי חיפה נכנעה 85:81 להפועל אילת

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | דני מרון

הירוקים הפכו פיגור של 15 נקודות ליתרון ארבע כשנותרו שלוש דקות לסיום, אך הפסידו לקבוצה של אריאל בית הלחמי, שחזרה לנצח אחרי התבוסה נגד ירושלים בשבוע שעבר. פראת'ר כיכב עם 26 נקודות, רגלנד הוסיף 21

(גודל טקסט)

המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל נמשך הערב (שני), כאשר בראשון מבין שני משחקים, מכבי חיפה נוצחה בפעם השלישית ברציפות לאחר 85:81 ביתי נגד הפועל אילת, שמצדה חזרה למסלול הניצחונות ושמרה על מקומה בחלק העליון של הטבלה.

מכבי חיפה – הפועל אילת 85:81

הירוקים לא מצליחים להתרומם. אחרי הפסד דרמטי בקרב התחתית נגד נהריה ותבוסה קשה שספגו מהפועל חולון, דניאל סאואנה ושחקניו קיוו כי החזרה לרוממה תעזור להם לקטוע את המשבר, אך נחלו הפסד נוסף ומצבם עגום במיוחד. מנגד, החבורה של אריאל בית הלחמי, שהפסידה 100:79 להפועל ירושלים בשבוע שעבר, חזרה למומנטום חיובי עם ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים.

הפועל אילת הובילה למשך מרבית המשחק ובמהלך הרבע השלישי, היתרון שלה טיפס כבר ל-15 נקודות, אלא שמכבי חיפה הצליחה לייצר ריצת 0:13 וחזרה למשחק. בהמשך המארחת אף הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון של ארבע נקודות כשנותרו רק שלוש דקות לסיום, אולם מאותו שלב היא לא קלעה אפילו נקודה והדרומיים ניצלו זאת כדי להכריע את ההתמודדות לטובתם. קייסי פראת'ר המצוין כיכב באילת עם 26 נקודות ותשעה ריבאונדים, ג'ו רגלנד קלע 21 ומסר שמונה אסיסטים וג'וש ניבו סיפק דאבל-דאבל נהדר של 14 ו-16 כדורים חוזרים. בצד הירוק, מייקל בריסקר בלט עם 21 נקודות משלו, כמו אבי בן שימול שמצדו הוסיף שמונה אסיסטים, ודונטה סמית' תרם 16 לצד תשעה ריבאונדים, אך זה לא הספיק לחיפאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי