רשמי: דאיניוס אדומייטיס מונה למאמן הפועל ירושלים

דאיניוס אדומייטיס | הפועל ירושלים, רשמי

אחרי עזיבת עודד קטש לפנאתינייקוס, מחזיקת הגביע הודיעה על מחליפו, שהדריך את נבחרת ליטא והוביל את ריטאס וילנה לזכייה בגביע יחד עם כריס קרמר. הבכורה: ביום ראשון נגד ראשל"צ

(גודל טקסט)

עידן חדש בהפועל ירושלים: אחרי הערב הסוער והמטלטל מבחינה רגשית, שכלל הפסד דרמטי לטורק טלקום ופרידה מעודד קטש שעזב את הקבוצה לטובת פנאתינייקוס, מחזיקת גביע המדינה הודיעה הבוקר (חמישי) רשמית על מאמנה החדש: דאיניוס אדומייטיס, שיחגוג 46 בשבוע הבא והפך לליטאי הראשון שמאמן בישראל. אדומייטיס יוצג היום במסיבת עיתונאים בשעה 16:00 ומשחק הבכורה שלו על הקווים של האדומים יהיה כבר ביום ראשון הקרוב, נגד מכבי ראשון לציון בליגה הבלקנית.

אדומייטיס סיכם את תנאיו כבר במהלך השבוע שעבר ומגיע מריטאס וילנה, אותה הדריך בשנתיים האחרונות שכללו זכייה אחת בגביע הליטאי, כאשר באותה עונה הוביל את הקבוצה לרבע גמר היורוקאפ ומי ששיחק תחתיו אז היה כריס קרמר, עמו הוא מתאחד בירושלים. בנוסף, הוא אימן את נבחרת ליטא במשך שלוש שנים, כולל באליפות העולם שנערכה בסין ב-2019.

את קריירת האימון שלו התחיל הליטאי בצ'רני סלופסק ב-2009 וממנה עבר לנפטונאס, שם נבחר פעמיים למאמן העונה בליטא, לפני שהחל את הקדנציה הראשונה שלו בריטאס וילנה. הפועל ירושלים תהיה קבוצתו השנייה מחוץ למולדתו, אחרי שאימן בפולין בין 2010 ל-2012.

אדומייטיס נחת בישראל בלילה שבין שלישי לרביעי וכבר הספיק לצפות במשחק של קבוצתו החדשה אתמול. לאור ההפסד של האדומים מהבירה, למאמן הטרי תהיה משימה גורלית כבר בעוד שבועיים, כאשר הירושלמים יתארחו בצרפת אצל לימוז' במשחק שיקבע האם יעפילו לשלב הבא בליגת האלופות של פיב"א.

אדומייטיס, אמש בארנה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי