הפועל חיפה טוענת: יו"ר חולון כינה את אלעד חסין "מאמן קטן"

אלעד חסין | אדריאן הרבשטיין

במועדון מהכרמל גינו את התנהגותו של איתן לנציאנו, שלאחר ההפסד של הסגולים ברוממה גם כינה את היריבה "קבוצה קטנה". בנוסף, סטפאנוס דדאס זעם על השופטים ויו"ר החיפאים התעמת עם איש המשק של הסגולים

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בהפועל חולון לא קיבלו יפה את הפסדם הראשון אחרי שישה משחקים, שהגיע הערב (ראשון) נגד הפועל חיפה אשר ניצחה 85:96 ברוממה. בסיום המשחק התחוללה סערה גדולה, כאשר אנשי הקבוצות התעמתו ותקפו האחד את השני.

לטענת הפועל חיפה, יו"ר חולון איתן לנציאנו כינה את המאמן היריב אלעד חסין "מאמן קטן" והוסיף כי המנצחת הערב היא "קבוצה קטנה". מעבר לכך, מאמן חולון סטפאנוס דדאס זעם על השופטים ויו"ר החיפאים, יובל רוסמן, התעמת עם איש המשק של הסגולים. "כמועדון אנו מוקיעים כל התנהגות כזאת אשר לא מכבדת אותנו ולא נקבל את ההתנהלות הזאת. חרטנו על דגלנו את ערך הספורטיביות ואת כיבוד היריב תמיד, צר לנו שמר לנציאנו בחר להתנהג כך", נמסר מהפועל חיפה.

חשוב לציין כי חסין אימן את הפועל חולון בין השנים 2013 ו-2015 ולפני כן שימש כעוזר מאמן בקבוצה. "עבדתי חמש שנים חולון, עוד בימים שלא היה כסף וכשלא שילמו. היא קבוצה מאוד חשובה לי, אבל כשיו"ר אומר לי דבר כזה, אני לא יכול לישאר בשקט", אמר חסין לאחר התקרית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי