בשלישי: בכורה לגורדון בליגה, מכבי חיפה תנסה לחזור לנצח

אבישי גורדון | עודד קרני

מאמן גלבוע/גליל, שניצח במשחקו הראשון בליגה הבלקנית, יארח את הקבוצה שהחבורה מגן נר ניצחה בארבעת המפגשים האחרונים ביניהן. הירוקים, שבמקום האחרון בטבלה, ירצו לקטוע רצף של חמישה הפסדים

(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב, הפועל ירושלים ועירוני נס ציונה ישתתפו במפעלים האירופיים השונים, מספר קבוצות ינצלו את אמצע השבוע לטובת המשך המחזור ה-14 ושתיים מתוכן ייפגשו מחר (שלישי), כאשר הפועל גלבוע/גליל תארח את נועלת הטבלה מכבי חיפה. הירוקים ניצחו בשישה מתוך שבעת משחקי החוץ האחרונים שלהם בגן נר בליגה, כאשר הפסדם היחיד שם בשמונה השנים האחרונים היה בדצמבר 2017. מנגד, האדומים-לבנים מחזיקים ברצף של ארבעה ניצחונות על החיפאים בכל המסגרות, כולל שניים בליגה הבלקנית העונה.

גלבוע/גליל הייתה אמורה לשוב לפעילות כבר במוצאי השבת האחרונה, אלא שמשחק החוץ שלה נגד מכבי תל אביב נדחה ברגע האחרון לאחר ששחקן ריאל מדריד, אשר פגשה את הצהובים יומיים לפני כן, נמצא חיובי לנגיף הקורונה. במהלך הפגרה שנוצרה בשלושת השבועות האחרונים בעקבות הסגר, הקבוצה מגן נר העפילה לשלב הבתים השני בליגה הבלקנית בזכות ניצחון 78:85 על מכבי ראשון לציון, בהופעת הבכורה של אבישי גורדון על הקווים.

בצד השני, מכבי חיפה עומדת על רצף של חמישה הפסדים בכל המסגרות וכאמור, מדורגת במקום האחרון בטבלה. במשחקה היחיד בשלושת השבועות האחרונים, החבורה של דניאל סאואנה הפסידה 86:82 בליגה הבלקנית, נגד היריבה שלה מחר – גלבוע/גליל. הקבוצה מהכרמל תציג מחר את שחקן הרכש שהחתימה אתמול, רומן רובינשטיין, זאת לאחר שבמשחק הקודם מייקל קובינס ערך הופעת בכורה מוצלחת במדים הירוקים, עם 20 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

שחקני מכבי חיפה. יקטעו את הרצף? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי