הפועל תל אביב ניצחה את אילת, חולון הביסה את נהריה

ים מדר | דני מרון

22 נקודות של ים מדר הובילו את האדומים ל-81:91 על הדרומיים, שנחלו הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות למרות דאבל-דאבל של ניבו. קבוצתו של דדאס טיילה ל-76:98 על הצפוניים, מיילס הצטיין עם 31 נקודות

(גודל טקסט)

בליגת העל בכדורסל מנצלים את אמצע השבוע על מנת לקיים משחקי השלמה, והערב (רביעי) נערכים שניים כאלה. בראשון מביניהם, הפועל תל אביב השיגה ניצחון ביתי על הפועל אילת. החל מהשעה 21:00, הפועל חולון תארח את עירוני נהריה.

הפועל ת"א – הפועל אילת 81:91

הדרומיים, שעד לפני מספר ימים היו במקום השני בטבלה, נוצחו בפעם השנייה ברציפות ורשמו הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות, אחרי שנכנעו לבני הרצליה בתחילת השבוע. האדומים, שבמהלך הפגרה בליגה הודחו מגביע המדינה ועלו לשלב הבתים בבלקנית, אך בהמשך הודחו גם מאותו מפעל, השיגו את ניצחונם השלישי העונה בתשעה משחקים ומקווים לנצל זאת כדי לייצר מומנטום חיובי ולהתחיל לטפס בטבלה.

הרבע הראשון היה צמוד, אך ב-10 הדקות הבאות האדומים פתחו פער דו ספרתי ובמחצית השנייה הגדילו אותו עד ל-24 נקודות. אילת התעשתה ובין הרבע השלישי לרביעי ייצרה ריצת 4:15 שקירבה אותה למינוס תשע בלבד, אך ההפרש היה גדול מדי למחיקה והקבוצה הביתית שמרה על היתרון עד לסיום. ים מדר סיים כקלע הבולט בהפועל תל אביב עם 22 נקודות, כולל 3/6 מחוץ לקשת. רג'י אפשואו תרם 19 נקודות משלו, גייב יורק הוסיף 16. לאילת לא הספיק דאבל-דאבל מרשים של ג'וש ניבו, שקלע 20 והוריד 14 כדורים חוזרים. לצד הסנטר בלט קייסי פראת'ר, שסיים עם 15 נקודות.

ניצחון ביתי לאדומים. שחקני הפועל ת"א | דני מרון

הפועל חולון – עירוני נהריה 76:98

הסגולים-צהובים, שקיבלו בחזרה את יוגב אוחיון, התאוששו מההפסד להפועל חיפה וחזרו למסלול הניצחונות אחרי טיול ביתי קליל נגד הצפוניים, שנותרו במקום האחרון בטבלה. חולון השתלטה על המשחק כבר מהרבע הראשון וברחה ליתרון דו ספרתי, כאשר ההפרש הגיע ל-24 נקודות עוד לפני ההפסקה ובעצם המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים.

אייזיאה מיילס כיכב בשורות המארחת עם 31 נקודות, כריס ג'ונסון סייע לו עם 18 ושבעה כדורים חוזרים, טיירוס מגי הוסיף 14 וסי ג'יי האריס היה הרביעי בספרות כפולות בחולון, עם 12 נקודות. בצד השני מקנזי מור בלט עם 21 נקודות בהופעת הבכורה שלו בנהריה, מייקל יאנג רשם 17 ותשעה ריבאונדים.

מיילס כיכב עם 31 נקודות | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי