פרנקו: "צריך לשנות פה את הכל, מה שהיה כנראה לא נוח לשחקנים"

דני פרנקו
דני פרנקו | עומרי שטיין

אחרי הפסד קשה במשחק הבכורה, נגד הפועל חיפה, מאמן הפועל ת"א ביקר באופן מרומז את קודמו בתפקיד יאניס קאסטריטיס: "צריכים להכניס פה חוקים ולעשות שינוי של 180 מעלות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

העידן החדש של דני פרנקו בהפועל תל אביב נפתח ברגל שמאל. האדומים נוצחו הערב (שני) 92:78 על ידי הפועל חיפה ברוממה, בתום משחק שהציג לראווה את כל הבעיות המקצועיות של הקבוצה. בסיום המשחק, המאמן החדש-ישן שהחליף את יאניס קאסטריטיס סיכם את ההפסד, עם שמץ של ביקורת ליווני שהדריך את האדומים לפני כן.

"קודם כל הרגשתי רע שאני לא כל כך יכול לעזור תוך כדי המשחק, וכמובן שהשפה המשותפת לא שם, אמר פרנקו. "היה משחק רע מאוד שלנו, אני בטוח שאף אחד מהשחקנים שהיו על המגרש לא נהנה לשחק את המשחק הזה. אפשר לדבר על כמה שלא טוב, אבל צריך להסתכל גם קדימה. ראינו מה שראינו על המגרש, אנחנו צריכים לשנס מותניים ובזמן שלאחרים תהיה פגרה, לנו תהיה הרבה עבודה".

על מה יעבוד בפגרת הנבחרת: "נתעסק באינטנסיביות, באיך אנחנו רוצים שהפועל ת"א תיראה על המגרש. מה שראינו היום לא היה מספיק טוב, נסגור את היום ונשים את זה בצד. צריך להתחיל מא' ולהכניס פה איזשהם חוקים. אני צריך לנסות ולקחת את הדברים לכיוון שיותר נוח לי ובעצם לשנות את הכל כי נראה שכל מה שהיה עד עכשיו, פחות נוח לשחקנים פה. לא הייתי בא לפה סתם, כנראה שקרה משהו ועכשיו התפקיד שלי לנסות לעשות שינוי של 180 מעלות. נעבוד כדי לשנות את הקבוצה לכיוון יותר טוב".

קאסטריטיס. ספג עקיצה מפרנקו | לירון מולדובן

שינויים בסגל: "אני נמצא פה יום וחצי, לא יודע להגיד מה יהיה. יש ארגון טוב בהפועל תל אביב היום, עם עידן פלדה ורמי כהן והעוזרים שלי. נשב ביחד, היה לי אימון ורבע עם הקבוצה כדי להרגיש קצת דברים. יש לשחקנים את הדעה שלהם, אני אשמע אותם וביחד נעשה את הקבוצה הזאת יותר טובה".

האם המטרה היא רק להישאר בליגה: "לא רוצה להיכנס לזה, רוצים ליהנות מלשחק כדורסל. היום זה לא היה כיף, כדורסל זה סוג של שואו ביזנס, הקהל לצערי לא נמצא במגרש וכמו שלנו זה לא היה נעים, לאף אחד זה לא נעים. התפקיד שלי להתעסק בזה שהקבוצה תיראה יותר טוב, תוכל לנצח את המשחק הבא וכמה שיותר משחקי כדורסל בכלל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי