בשני: קרב קצוות בין מכבי תל אביב לעירוני נהריה

ג'ון דיברתולומאו | דני מרון

אחרי שהביסה את בני הרצליה בשבת, מוליכת ליגת העל תחפש ניצחון שביעי רצוף בליגת העל מול האחרונה בטבלה, שניצחה ביד אליהו רק פעם אחת ב-26 ביקורים

(גודל טקסט)

רצף המשחקים האינטנסיבי של מכבי תל אביב יימשך מחר (שני, 21:00) בקרב קצוות שיתקיים ביד אליהו, כשמוליכת הטבלה בליגת העל תארח את עירוני נהריה מהמקום האחרון. הצהובים מחזיקים ברצף של שישה ניצחונות בליגה, האחרון שבהם 75:98 ביתי על בני הרצליה אתמול, שעזר להם להתאושש מהתבוסה לארמאני מילאנו ביורוליג לפני שלושה ימים. בסיבוב הקודם, הקבוצה של יאניס ספרופולוס ניצחה 81:98 בנהריה לאחר שיצאה מפיגור ברבע הרביעי.

מכבי תל אביב עומדת על מאזן של 25 ניצחונות לעומת הפסד בודד במשחקי הבית בליגה מול הסגולים מהצפון, שניצחו בהיכל רק במאי 2017 ומאז הפסידו בעוד תשעה ביקורים. סקוטי ווילבקין, שלא נרשם למשחק נגד הרצליה, יקבל מנוחה פעם נוספת לאור הכאבים באגודל מהם הוא סובל ולנוכח היכולת הטובה שהפגין כריס ג'ונס בזירה המקומית לאחרונה. יחד עם הגארד, גם אות'לו האנטר נותר מחוץ לסגל פעם נוספת ובניגוד לשניים הללו, אלייז'ה בראיינט יחזור אצל ספרופולוס שלא רשם את טיילר דורסי.

נהריה ניצחה רק בשני משחקים עד כה העונה, אחד בבית ואחד בחוץ. במחזור הקודם היא נכנעה לגלבוע/גליל בפעם החמישית העונה בכל המסגרות, 92:79 בגן נר. ג'ו אלכסנדר, שהחל את הקריירה שלו בישראל במדי מכבי תל אביב, רחוק 20 נקודות מהגעה ל-1,000 בסך הכל בליגת העל.

אלכסנדר מתקרב ל-1,000 נקודות בליגה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי