בית הלחמי חולם על הנבחרת הבוגרת: "זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות"

אריאל בית הלחמי | דני מרון

אחרי הניצחון הגדל על מכבי תל אביב, מאמן הפועל אילת דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לאפשרות שיחליף את עודד קטש בנבחרת: "באיגוד עשו בחירות מאוד מוצלחות בשנים האחרונות". האזינו לדברים

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אריאל בית הלחמי, מאמן הפועל אילת בכדורסל, עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיכם את הניצחון הגדול של קבוצתו על מכבי תל אביב. הוא התייחס גם לסגל החסר, לשחקנים הזרים שעושים את ההבדל, להתאקלמותו בעיר הדרומית וכן לאפשרות שימונה למאמן הנבחרת הבוגרת של ישראל.

האזינו

על המשחק מול מכבי ת"א אמר בית הלחמי: "זה אחד הניצחונות היותר גדולים שלנו. הקהל שלנו חווה קצת את הקבוצה ואני שמח שגרמנו לו לשמחה. נתנו משחק טוב, בטח בסגל שהיינו. מכבי הופיעה עם סגל חזק מאוד, הם הגיעו לאילת ביום שישי ועשו אפילו אימון בערב בעיר. הם הגיעו בטיסה ישירה ממינכן לאילת. אני חושב שהם כן הגיע מוכנים, אבל מהשנייה הראשונה היינו בתמונה, שיחקנו חזק ועשינו ניצחון גדול".

על הסגל החסר: "סחטתי את הלימון עד הסוף. הייתה עייפות וגם היינו מלאים בעבירות, אז היינו ממש על הקצה. מכבי שיחקה יומיים קודם ביורוליג, כן, אבל אנחנו שיחקנו עם שבעה שחקנים. במשחק נקודתי, לפעמים, זה כן יכול לעבוד. אבל עזבו אתכם ממכבי, אנחנו עשינו משחק גדול".

על השחקנים הזרים של אילת: "אלמלא הקורונה, אני לא חושב שהיינו יכולים להביא אותם. אם לא הקורונה, קבוצה עם תקציב כמו שלנו לא יכולה להביא שחקנים כאלה".

אריאל בית הלחמי | דני מרון

על האפשרות שימונה למאמן נבחרת ישראל: "כל מאמן ישראלי ובטח אחד כמוני ירצה לאמן את נבחרת ישראל, זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות למאמן ישראלי אבל אני לא מתעסק עם זה, אני כרגע נמצא באילת בעיצומה של העונה. באיגוד בשנים האחרונות עשו בחירות מאוד מוצלחות לכל הנבחרות ומה שיהיה יהיה".

על החיים בעיר הדרומית: "קיבלו אותי מאוד טוב, יש פה אנשים שעושים את הכל כדי שגם אני וגם השחקנים נרגיש בבית, הקבוצה מתנהלת בצורה מאוד מקצוענית ודואגים לנו לכל מה שצריך. לצערי העיר סגורה אז אני לא מצליח לחוות את אילת כאילת, אבל הנה לאט-לאט דברים מתחילים להיפתח ואנחנו הבאים בתור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי