"הרגשנו שזה הצעד הנכון": מכבי חיפה נפרדה מדונטה סמית'

דונטה סמית' | דני מרון

הירוקים הודיעו רשמית על התרת חוזהו של הפורוורד, שכבר חזר לארצות הברית: "הוא תמיד יישאר חלק חשוב מההיסטוריה של הקבוצה", אמר הבעלים ג'ף רוזן

(גודל טקסט)

שלושה ימים אחרי שמכבי חיפה הודיעה על פיטורי המאמן דניאל סאואנה, הבוקר (שלישי) הקבוצה נפרדה רשמית גם מדונטה סמית'. הירוקים כבר עלו לפרקט במשחק האחרון ללא סמית', שלמעשה עזב את ישראל עוד בשבוע שעבר, אלא שבימים האחרונים עוד היה ניסיון להעבירו לקבוצה אחרת וכעת הצדדים הגיעו לסיכום על התרת החוזה.

הפורוורד בן ה-37 חזר העונה לקדנציה נוספת בכרמל בקול תרועה רמה, אבל בקבוצה התאכזבו מיכולתו, הוא גם היווה נטל כלכלי ולאחר כחצי שנה הוחלט לסיים את ההתקשרות. הפועל ת"א התעניינה בשורותיו, אלא שכעת נראה שהוא כבר לא ישוב ארצה לאור הסיכום על סיום החוזה.

"אנחנו רוצים להודות לדונטה על כל תרומתו למועדון והוא תמיד יישאר חלק חשוב מההיסטוריה של מכבי חיפה, אבל בשלב זה הרגשנו שזה הצעד המקצועי הנכון ביותר", אמר הבעלים ג'ף רוזן על אחד השחקנים הזרים הגדולים בתולדות הקבוצה, אם לא הגדול בהם.

בינתיים, מכבי חיפה הודיעה כי הגארד רום גפן (27, 1.93), שהתאמן עם הקבוצה בשבועות האחרונים לאחר שפתח את העונה במכבי קריית מוצקין מהליגה הלאומית, הצטרף לסגל ונרשם למשחק הליגה נגד הפועל אילת מחר.

דונטה סמית' | דוברות מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי