בליגה יותר פשוט: מכבי ת"א הביסה 74:96 את נס ציונה

סקוטי ווילבקין | דני מרון

אחרי התבוסה לפנאתינייקוס, הצהובים חזרו לזירה המקומית עם ניצחון קליל על הקבוצה של גרינברג. ווילבקין התאושש עם 16 נקודות ושבעה אסיסטים, הופעה טובה גם לבנדר. הפועל באר שבע הכניעה את עירוני נהריה בחוץ

(גודל טקסט)

יומיים לאחר התבוסה הכואבת מול פנאתינייקוס, מכבי תל אביב שבה הערב (שבת) לליגת העל ועשתה זאת עם ניצחון, על עירוני נס ציונה במסגרת המחזור ה-20. לעיני 1,000 הצופים שהשתלטו על כל הכרטיסים שהותרו למכירה, הצהובים הבטיחו לעצמם עוד מספר ימים בפסגת הטבלה. במקביל, הפועל באר שבע גברה בחוץ על עירוני נהריה ועקפה את נס ציונה בדרך למקום השביעי.

מכבי תל אביב – עירוני נס ציונה 74:96

ללא אנג'לו קלויארו, אלייז'ה בראיינט ואנטה ז'יז'יץ' קיבלו מנוחה ולא נרשמו בסגל, קבוצתו של יאניס ספרופולוס רשמה ניצחון שני רצוף בליגה, בעוד הכתומים נעצרו לאחר ניצחונות בשני המשחקים הקודמים. רבע ראשון טוב של סקוטי ווילבקין עזר למארחת להתאושש מפיגור מוקדם של שש נקודות ולברוח ליתרון תשע בתום 10 הדקות הראשונות, אך וויין סלדן להט עבור נס ציונה ברבע השני והחזיר אותה לשוויון, לפני שווילבקין סגר מחצית מעולה עם סל על הבאזר שקבע 44:46 למכבי תל אביב. כריס ג'ונס וסנדי כהן תרמו דקות טובות ברבע השלישי והצהובים ברחו ליתרון דו ספרתי, אשר ממנו לא הסתכלו לאחור בדרך לניצחון.

ווילבקין, שסבל מירידה ביכולת במשחקים האחרונים, התאושש עם הופעה טובה שכללה 16 נקודות ושבעה אסיסטים. טיילר דורסי תרם גם הוא תפוקה מכובדת וקלע 14, דראגן בנדר הצטרף לרשימת הבולטים עם 12 נקודות ושמונה כדורים חוזרים. אצל הקבוצה של בראד גרינברג, פטריק מילר הוביל עם 22 נקודות וסלדן הוסיף 21, אך זה היה מעט מדי.

דראגן בנדר | דני מרון

עירוני נהריה – הפועל באר שבע 105:92

אחרי שנכנעה לנס ציונה במשחקה הקודם, החבורה מבירת הנגב חזרה לנצח מול 400 הצופים שהגיעו לעודד את הצפוניים, אשר נכנעו מחזור שני ברציפות ונותרו במקום הלפני-אחרון. הפועל באר שבע הובילה ב-14 נקודות כבר במהלך הרבע הראשון ולמרות שהסגולים-לבנים הצליחו להישאר צמודים בהמשך המשחק, היתרון נשאר בצד של האורחת שיצאה עם ידה על העלינוה. קיילב אגאדה סיפק הופעה פשוט יוצאת מן הכלל, כאשר קלע שיא קריירה של 36 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים ושישה אסיסטים. אריק גריפין סייע לו עם 20 נקודות ותשעה ריבאונדים, תום מעיין קלע 13 נקודות וטראוויס ווריק 12. בנהריה בלט ג'רון בלוסומגיים עם 25, מקנזי מור הוסיף 23 ומאליק ניומן תרם 18, אך הצפוניים ממשיכים להידרדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי