בית הלחמי: "כל מי שנמצא השנה באילת, מרוויח. רגלנד? יהיה קשה להשאירו"

אריאל בית הלחמי | דני מרון

לאחר העלייה למקום השני, המאמן התראיין ב-103FM וסיפר על איתור הזרים ("סיפור הצלחה אדיר"), על הקושי בהשארתם ועל הניסיון להחזיר את שוכמן ליכולת השיא ("בשפת הגוף הוא נראה הרבה יותר משוחרר")

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת רושמת עד כה עונה מצוינת ועדות לכך היא ההעפלה למקום השני בטבלה לאחר הניצחון האחרון, 75:89 על הפועל גלבוע/גליל. מאמן הקבוצה, אריאל בית הלחמי התראיין לתכנית הספורט של 103FM ונשאל כיצד קבוצתו שוב הצליחה להנחית זרים מרשימים : "הזרים שלנו, אם לא הקורונה, לא היו מגיעים".

האזינו לראיון

בית הלחמי התייחס להצלחה שבאיתור שחקנים זרים כמו ג'וש ניבו ושיבח את סקאוט הקבוצה, עידן אוסטרייך, שמצא אותו: "עד כה ניבו הוא סיפור הצלחה אדיר".

שחקן נוסף, ג'ו רגלנד, מספק עונה מצוינת לאחר שהתקשה לפרוץ בליגות בכירות יותר, ומאמנו נשאל אם קבוצתו תוכל להחתימו לעונה נוספת: "אני חושב שיהיה מאוד קשה, אבל על ג'ו אנחנו נשים את כל המאמצים ואני מאוד מקווה שנזכה לראות אותו לפחות לעוד שנה באילת".

ג'ו רגלנד | דני מרון

המאמן התייחס למצוקת הישראלים בעקבות הפציעות של חואקין שוכמן וצוף בן משה: "אנחנו לא קבוצה שמתבכיינת, אנחנו עם שני פצועים מאוד חשובים בישראלים. היינו בסגל מאוד קצר ועכשיו קיבלנו את שוכמן, ובהמשך גם את צוף, ואני חושב שלעומק שלנו בהמשך המאבקים, ובפלייאוף אם נגיע, תהיה משמעות מאוד חשובה".

בית הלחמי נשאל על שוכמן, שמתקשה להראות את היכולת שהפגין בגלבוע- גליל: "הוא היה בתקופה ממש לא טובה בשנה וחצי האחרונות, אבל בשפת גוף שלו הוא נראה הרבה יותר משוחרר והוא מזכיר את השחקן הטוב שהוא היה בגליל. בשקט שלנו באילת, שמזכיר את הגלבוע בקטע הזה, לשחקנים יש את המרחב גם לעשות טעויות וגם להשתפר. הזרים שלנו הם ברמה כזו גבוהה, שהצעירים יכולים רק להרוויח. זכינו גם בצד של האישיות, אלה חבר'ה שבאים להתאמן בכל אימון וגם רוצים לשפר את החברים שלהם. כל מי שנמצא השנה באילת בצד של הכדורסל, מרוויח".

המאמן התייחס לחשיבות האוהדים: "עכשיו, כשהעיר נפתחה ואנחנו קצת מסתובבים, אפשר להבין כמה הקבוצה חשובה לעיר וכמה היא מקור לגאווה. אני מאוד שמח שאנחנו משחקים טוב ומנצחים".

אריאל בית הלחמי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי