הליגה הלאומית לנשים קיבלה אישור לחזור לאימונים

ח"כ חילי טרופר, הילה קניסטר בר דוד
ח"כ חילי טרופר, הילה קניסטר בר דוד | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

האיגוד בישר על הבנות שהושגו בתום מגעים עם משרד התרבות והספורט ובהובלת יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, הילה קניסטר בר-דוד שמסרה: "הצלחנו בשיח משותף לפתוח את פעילות ענפי הספורט באופן שווה"

(גודל טקסט)

עוד בשורה טובה לספורט הישראלי: איגוד הכדורסל בישר הערב (שלישי) שאחרי דין ודברים מול משרדי הבריאות והספורט, גם הליגה הלאומית לנשים קיבלה אישור לחזור לאימונים.

"האיגוד מודה להילה קניסטר בר דוד, יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים, שיחד עם ראשי האיגוד היו"ר עמירם הלוי והמנכ"ל יעקב בן שושן, ניהלו את המאבק החשוב הזה", נכתב בהודעה הרשמית.

הילה קניסטר בר-דוד, שמשמת גם יושבת ראש מנהלת העל בענפי הכדור לנשים, ברכה על ההבנות שהושגו לאחר מגעים שהתקיימו בימים האחרונים בין משרד התרבות והספורט, איגוד הכדורסל ומנהלת העל בענפי הכדור לנשים: "אני שמחה שסוף סוף הצלחנו בשיח משותף לפתוח באופן שווה לפעילות את ענפי הספורט בכדורגל ובכדורסל לנשים ולגברים כאחד ובאופן שווה.

"אני רוצה לברך את שר הספורט חילי טרופר וצוותו על שיתוף הפעולה, לאחר שיח אינטנסיבי שהתנהל בימים האחרונים יחד עם מנהלת העל בענפי הכדור לנשים, איגוד הכדורסל וארגון השחקניות. אני מקווה שנמשיך מפה יחד עם משרד התרבות והספורט בשיתוף פעולה גם בנושאים התקציביים ליצירת תקציב מגדרי מאוזן המאפשר לקדם את ענפי ספורט הנשים בישראל".

קניסטר בר-דוד. גם הליגות המשניות חוזרות | באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי