נבחרת הנשים החלה בהכנות למשחקי מוקדמות אליפות אירופה בכרתים

נבחרת ישראל בכדורסל
נבחרת ישראל בכדורסל | איגוד הכדורסל

אלי ורבי והשחקניות עברו בדיקת קורונה לקראת המפגשים נגד מונטנגרו ושבדיה בנובמבר: "הבנות רעבות, השתדלנו למקסם את האימונים לפרק זמן קצר כדי למנוע חשש מהדבקות", אמר המאמן

(גודל טקסט)

נבחרת הנשים פתחה היום (ראשון) את אימוניה לקראת צמד המשחקים נגד מונטנגרו ושבדיה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה בחודש הבא, ב-12 וב-14 בנובמבר בכרתים, כשהנבחרות ישהו בבועה משותפת.

הנבחרת קיימה בדיקות קורונה לכל השחקניות והצוות לפני פתיחת האימונים והשחקניות התבקשו שבמהלך כל הקמפיין יהיו בסוג של בידוד ביתי עם יציאה לאימונים בלבד. לפני היציאה לכרתים תקיים הנבחרת עוד שתי בדיקות קורונה לפי פרוטוקול פיב"א.

לפני האימון הודיע המאמן אלי רבי שעדן רוטברג תשמש כקפטנית בקמפיין הנוכחי וסיפר על התחושה לחזור לאימונים: "בגלל הפגרה הארוכה יש התרגשות מסוימת. כיף לפגוש את הבנות, אני יודע שהן מאוד רעבות. השתדלנו למקסם את האימונים לפרק זמן מאוד קצר כדי למנוע חשש מהדבקות ולכן גם נמנענו ממחנה אימונים. אני מקווה שנעשה הופעה טובה".

על העובדה שהנבחרת מגיעה למשחקים ללא משחקי ליגה אמר רבי: "אין ספק שמשחקי ליגה טובים יותר מכל אימון או סדרת אימונים, אבל זו המציאות ואנחנו לא יכולים להתלונן אלא לעשות את המיטב".

הסגל: עדן רוטברג, דניאל רבר, טל לב, אלכס כהן, צליל וטורי, ליעד אורבך, אמי רינת, מרים חנון, שהד עבוד, דניאל קארש, גילי אייזנר, עדן ציפל, מאי דיין, שירה חגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי