רן קדוש סיכם את תנאיו בהפועל חיפה

רן קדוש
רן קדוש | עד אבישי

שוער הפועל כפר סבא מהעונה האחרונה נשאר בליגת העל ומצטרף לאדומים מהכרמל. במועדון מחכים להחלטת ההתאחדות לגבי לאלה, וממתינים לדור פרץ

(גודל טקסט)

השוער רן קדוש סיכם את תנאיו לעונה אחת בהפועל חיפה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, כבר לפני מספר שבועות עלה שמו של שוער כפר סבא כמועמד לכרמל. בימים האחרונים ניהלו נציגיו של השחקן והבעלים של חיפה, יואב כץ, מספר שיחות, שהגיעו היום לידי סיכום וקדוש צפוי לחתום רשמית ביממה הקרובה. 

הפועל חיפה מתכוונת להחתים שוער זר נוסף, וזאת לאחר שהשוער אריאל הרוש הודיע לראשי המועדון כי הוא מעדיף לצאת לשחק בחו"ל. הצוות המקצועי של המועדון האדום, הבטיח לקדוש כי יילחם על מקומו כשוער ראשון. "מדובר בשוער מצוין שהוכיח את עצמו גם בכפר סבא למרות הירידה" אמרו הבוקר בחיפה. קדוש בן ה-31 גדל במחלקת הנוער של הפועל ראשון לציון, ושיחק בהפועל רעננה, בני יהודה, אסי גלבוע וסקציה נס ציונה.

במקביל במועדון ממתינים להחלטת ההתאחדות לכדורגל בנושא מהראן לאלה. במידה והשחקן יושעה לתקופה ארוכה, בקבוצה כבר בודקים אופציות חלופיות. כמו כן, מאמן השוערים, פיני אברהם, שאימן בעבר בקריית שמונה, ישמש בעונה הקרובה כמאמן שוערים של הקבוצה.

בימים האחרונים ערך כץ מספר שיחות עם החלוץ שלומי ארבייטמן, במטרה לשכנעו להישאר בקבוצה. גם האופציה של אלי אלבז עדיין קיימת. בימים הקרובים יקבלו אנשי חיפה תשובה ממכבי תל אביב לגבי עתידו של דור פרץ.

דור פרץ. ימשיך לעונה נוספת באדום?  (דני מרון)
 דור פרץ. ימשיך לעונה נוספת באדום?  (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי