מאור בוזגלו נבחר ליו"ר ארגון שחקני הכדורגל בישראל

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הקשר יחליף בתפקיד את יואב זיו, שנאלץ להתפטר בעקבות מינויו למנהל מכבי ת"א: "נפעל לחוזה אחיד לכלל השחקנים המקצוענים ומיגור תופעת המנודים"

(גודל טקסט)

מאור בוזגלו אמנם שחקן חופשי בימים אלו לאחר שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע, אך תפקיד רשמי בכדורגל הישראלי יש לו החל מהיום – יושב ראש ארגון שחקני הכדורגל בישראל, לאחר שקודמו בתפקיד יואב זיו נאלץ להתפטר עקב מינויו למנהל מכבי תל אביב.

ארגון השחקנים כידוע הוקם ב-2013 ומטרותיו הם בין השאר להגן על זכיותיו של הכדורגלן הישראלי באמצעות חתימה על הסכמים מול ההתאחדות לכדורגל בישראל ומנהלת הליגות, הקניית ערכים חינוכיים ונקיטת פעולות למיגור האלימות והגזענות בכדורגל הישראלי. חברי הארגון כעת הם מאור בוזגלו, רן קדוש, ערן זהבי, אבי איבגי ושירלי אוחנה.

בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו לאחר המינוי כתב השחקן: "שמח ונרגש על בחירתי. אני שם לי למטרה לשמור על כבודו וזכויותיו של השחקן הישראלי והמטרה הראשונה שעומדת בפנינו היא להגיע להסכמה עם מנהלת הליגה על נוסח של חוזה אחיד לכלל השחקנים המקצוענים בישראל. נמשיך לפעול כדי לחזק את מעמד השחקן, לדאוג שהשכר ישולם בזמן, למגר את תופעת המנודים, לחוקק חוק פנסיה לכדורגלנים, לשפר את מעמד השחקניות ולטפל בזכויות הפרסום של הכדורגלנים".

לאחר מינויו של מאור בוזגלו נמסר מארגון השחקנים: "הנהלת הארגון מודה ליואב זיו על פועלו ומאחלת לו הצלחה בתפקידו החדש. בעת כהונתו של זיו הארגון התקבל כחבר בארגון השחקנים העולמי FIFPro ובפעילות בארץ נרשמו הישגים רבים בהם הסכם על תקנון משמעת אחיד החל על כל הקבוצות המקצועניות, הסכם על מספר הזרים בליגה, השוואת תנאים לשחקניות נבחרת ישראל ועוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי