דיא סבא מתרחק מקאזאן, גוזלן יערוך בכורה מול מכבי חיפה

דיא סבע וערן לוי
דיא סבע וערן לוי | דני מרון

מכבי נתניה תפתח את העונה מחר מול הירוקים במחזור הראשון של גביע הטוטו כשמעברו של הכוכב שלה לרוסיה עלול ליפול בגלל פערים בחוזה עם קבוצתו. חלוץ הרכש ישחק מול האקסית, ערן לוי נראה מתוסכל לאחרונה באימונים

(גודל טקסט)

לאחר העונה המוצלחת אשתקד, מכבי נתניה תפתח מחר רשמית את עונת 2018/2019 כשתתארח בסמי עופר אצל מכבי חיפה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו. צוות המאמנים סלודובאן דראפיץ' ושי ברדה לא ערכו לשחקנים אסיפה על היריבה, אך כן הקרינו להם קטעי וידאו ממשחקי קבוצתם בעונה שעברה והדגישו את סוגיית משחק הלחץ של הקבוצה, שהיווה את אחד המפתחות להצלחה בעונה שעברה.

בפן המקצועי, ברנקו ורגוץ' שפצוע בקרסול ייעדר ובמקומו ייפתח דולב אזולאי, הרכש החדש מנצרת עלית שעד כה הרשים באימונים. באגף שמאל, ירשום ג'ונתן בורנשטיין הופעת בכורה כשגם שובל גוזלן שהגיע הקיץ, יפתח בחוד. הבשורה הגדולה היא אי תרגולו של הקפטן ערן לוי, כשמזה זמן רב מספרים שחקנים בקבוצה על כך שהקפטן נראה לא מרוצה ושלא יופתעו אם הוא יבקש לעזוב. 


 

כפי שפרסמנו, גם המגן חגי גולדנברג עשוי לעזוב ובמועדון הבהירו כי לא יעמדו בדרכו אם ימצא קבוצה. למרות שלא הרשים עד כה, המגן מוחמד זבידאת עדיין מתאמן עם הקבוצה ועשוי לחתום. 


 

ומה בנוגע לדיא סבע? לאחר שחזר ארצה והתרשם מאוד מביקורו בקאזאן השבוע, כרגע מספר פרטים מונעים את קידום העסקה: הראשון קשור לעובדה שבחוזה שחתם סבע מצויין כי יקבל עשרה אחוזים מכל מכירה עתידית שלו והשאר יגיע לנתניה. ההצעה של קאזאן עומדת כעת על 1.8 מיליון יורו ונתניה דורשים לקבל את מלוא הסכום ושסבע יסגור מול הקבוצה הרוסית את הפיצוי המגיע לו. סבע מצדו לא לא צפוי להתפשר ולוותר על הסכום. בנוסף, הקשר הבהיר לקרוביו כי הוא לא יהיה מוכן לחתום על סעיף בו יוכל להשתחרר מהקבוצה בגין פציעה, זכר לשתי הפציעות שעבר ברצועה הצולבת בעבר.




ערן לוי.  (ערן לוף)

 

הרכב משוער: דני עמוס, ויקי כחלון, דולב אזולאי, טים הויבך, ג'ונתן בורנשטיין, עלי מוחמד, ניקו אולסק, אביב אברהם, דידייה קוגבנייה, יונס מלאדה (ערן לוי) ושובל גוזלן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי