נחלצה מירידה: הפועל פתח תקווה תישאר בליגה הלאומית

איציק ברוורמן
איציק ברוורמן | דוברות עיריית פתח תקווה

בקרוב האוהדים יוכלו לנשום לרווחה. לאחר מרתון לילי סוכם שראש העיר יעביר לקבוצה את כספי התמיכות מהעירייה בסך 750 אלף ש"ח בכפוף להבאת אישורים מהגורמים הרלוונטיים: "שמח בשביל 700 הילדים של מחלקת הנוער"

(גודל טקסט)

בקרוב אוהדי הפועל פתח תקווה יוכלו לנשום לרווחה: אמש בחצות נפגשו ראש עיריית פתח תקווה, איציק ברוורמן, עם גזברית ומנכ"ל העירייה בנושא העברת כספי התמיכות להפועל פתח תקווה. לאחר מרתון לילי סוכם כי הכסף יעבור לידי הקבוצה לאחר שהמפרק יעביר את המסמכים הנדרשים או בהחלטת בית המשפט. הבוקר שיגר ראש העיר ברוורמן למשרד הפנים מכתב ובו הוא מבקש שיאשרו את העברת כספי התמיכות להפועל פתח תקווה בנוסח הקיים. משרד הפנים אישר את בקשת העירייה בהתאם להחלטת בית המשפט המחוזי.

במידה ואכן יועברו כספי התמיכות לקבוצה על ידי ראש העיר ההחלטה לגבי הישארות הפועל פתח תקווה בליגה הלאומית עדיין תלויה בבקרה התקציבית. כל זאת לאחר שבשבוע שעבר נפגש ברוורמן עם עו"ד יצחק יונגר שמונה למפרק הקבוצה. בפגישה עם יונגר דנו הצדדים בדרכים להשארת הפועל פ"ת בליגה הלאומית. סוכם ביניהם כי ראש העיר יעביר לקבוצה את כספי התמיכות מהעירייה בסך 750 אלף ש"ח בכפוף להבאת אישורים מהגורמים הרלוונטיים.

הקבוצה הייתה צריכה להגיש את המסמכים לבקרה התקציבית עד יום ד' בשבוע שעבר. אולם לאחר שמונה המפרק, קיבלה הקבוצה הארכה נוספת על מנת למנוע את הורדת הליגה א'. תחילה אושר הסיוע הכספי בוועדת התמיכות ובוועדת הכספים של העירייה. היום תובא לאישור סופי בישיבת מועצת העיר שתחל בשעה הקרובה.

עו"ד יצחק יונגר מונה בשבוע שעבר כמפרק הקבוצה רק לאחר שמוצו כל הניסיונות להעברת הבעלות מדורון גלנט לעמותת האוהדים "הכחולה". הפתרון הנוכחי הגיע לאחר סדרה של פגישות בימים האחרונים עם גורמים רבים במטרה להציל את הקבוצה. ביניהם בעלי הקבוצה, עמותת האוהדים, מנכ"ל וגזברית העירייה, יועצים משפטיים ומספר פגישות עם לא המפרק שעבד קשה אף הוא ולדבריו, השלמת תהליך העברת כספי התמיכות עשוי למנוי את הורדת הליגה של הופעל פתח תקווה.

"כולי תקווה שמועצת העיר תאשר את העברת הכספים לקבוצה, אני מאמין שזה יהיה עוד צעד להגשת התקציב לעונת 2018. ומכאן והלאה הכל תלוי בהחלטת הבקרה התקציבית" אמר יונגר. לדבריו הוסיף ראש העיר ברוורמן: "הצלחנו לחלץ את קבוצת הפועל פתח תקווה מהמשבר החמוד ביותר שהייתה בו. אני מאוד שמח בשביל 700 הילדים של מחלקת הנוער בהפועל פתח תקווה וכמובן בשביל האוהדים הרבים שהביעו התעניינות ודאגה לקבוצה בתקופה האחרונה. מדובר בקבוצה שהיא מותג לאומי ובעלת היסטוריה מפוארת. אני מקווה שהקבוצה תעלה על דרך המלך ותביא הישגים גדולים לעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי