"גאדיר יכול להיות ההבדל בין פלייאוף עליון לתחתון עבור סכנין"

גאדיר
גאדיר | אודי ציטיאט

בבני סכנין לא ויתרו על הבאת החלוץ מבאר שבע, למרות הקשיים בהעברת הקבוצה בבקרה התקציבית. המנכ"ל דוכי יעזור במהלך כשיחזור מחו"ל, אבו ריא ועודה האריכו חוזה. מוחמד כליבאת בספק לפתיחת העונה נגד רעננה

(גודל טקסט)

ראשי בני סכנין נתקלים בקשיים גדולים בניסיון להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית, ושחקני הרכש שוב עשויים למצוא את עצמם מחוץ לסגל במשחק הבית נגד הפועל רעננה ביום ראשון. כזכור, הקבוצה קיבלה מיליון וחצי שקלים כתמיכה עירונית מעיריית סכנין, אך צריכה עוד מיליון שקלים ערבויות בכדי להעביר את הקבוצה בבקרה. בקבוצה מחכים לחזרתו של המנכ"ל חאלד דוכי מחו"ל בכדי שיעזור במהלך.

במקביל, במועדון עדיין לא ויתרו על צירופו של החלוץ מוחמד גאדיר. בסכנין אומנם הצהירו כי הנושא כלל לא יעלה על הפרק כל עוד הקבוצה לא תעבור בבקרה אבל לאחרונה פנו מספר אנשי עסקים והציעו עזרה בהבאתו של החלוץ. גאדיר מבוקש בין השאר גם בהפועל חיפה, אבל הביע נכונות להגיע לסכנין במידה ויקבל חוזה לטווח ארוך. "גאדיר יכול להיות הבדל בין מקום בפלייאוף העליון לפלייאוף התחתון", אמר גורם במועדון. בתוך כך, הודיעו אתמול בסכנין על הארכת חוזיהם של שני שחקנים צעירים: עלי אבו ריא, שחתם על חוזה חדש לארבע שנים, ובהג'ת עודה, שחתם במועדון לחמש השנים הקרובות.

אם לא די בצרות של הבקרה התקציבית, גם כשירותו של החלוץ מוחמד כליבאת בספק למשחק נגד רעננה. האחרון נפצע בשבת שעברה במשחק גביע הטוטו מול בני יהודה ומתקשה להשלים את האימונים. בסכנין מקווים כי יהיה כשיר לקראת יום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי