גורש בספק להפועל באר שבע, ניצן עשוי לפתוח במקומו

דודו גורש
דודו גורש | דני מרון

השוער שנפצע נגד מכבי חיפה סובל מחתך עמוק וחבלה במרפק כשיש אף חשש לסדק באיזור הפגיעה ועלול להחמיץ את המפגש עם האקסית ביום ראשון. הצוות הרפואי ינסה להכשירו. קלינגר צפוי לחזור לקו של ארבעה בהגנה

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ערכה הבוקר אימון נוסף לקראת משחק הליגה המסקרן, נגד הפועל באר שבע שייערך ביום ראשון באצטדיון טדי. מי שגורם לכאב ראש בצוות המקצועי הוא השוער דודו גורש, שסובל מחתך עמוק וחבלה במרפק וכרגע הוא בספק למשחק, כשיש אף חשש לסדק באיזור הפגיעה. גורש נפגע במשחק הניצחון נגד מכבי חיפה לאחר שבאחד הזינוקים שלו התנגש בקורה ונפגע בידו. בצוות הרפואי ינסו להכשירו עד יום ראשון, אך אם לא יחלים, עשוי שוער המשנה איתמר ניצן לפתוח במקומו.


המאמן ניר קלינגר הסתפק באימון לא ארוך והעדיף להוריד במעט מהעומס שהיה השבוע על השחקנים. קלינגר תירגל מספר מערכים, ונראה שיחזור לשחק עם קו של ארבעה שחקני הגנה, כאשר דוד קלטינס יפתח כמגן ימני ומיקי סירושטיין ימשיך בקישור האחורי. דן איינבינדר שסוחב פציעה בשרירי הבטן ערך אימון מלא, אך רק בשבת תתברר כשירותו למשחק באופן סופי.


כ-15 אלף צופים כבר הבטיחו את הגעתם לאצטדיון והצפי הוא בין 20 ל-22 אלף אוהדים שיגיעו להתמודדות. בבית"ר הביעו שביעות רצון ממבצעי המכירה המוקדמת, שמוזילה את עלות הכרטיסים וגם משתלמת מאוד לאוהדים.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי