"אנחנו נקבע היכן פלומיין ישחק, יכול להיות שיישאר"

פלומיין
פלומיין | לירון מולדובן

בהפועל חדרה זועמים על הרחשים סביב מעברו האפשרי של הכוכב הצרפתי לבית"ר ירושלים ופרסמו בנוסף הודעת הבהרה בנוגע לעתידו. זלקה צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של טאפוקו המוצהב בגביע מול נס ציונה

(גודל טקסט)
הפועל חדרה ערכה הבוקר (חמישי) אימון מסכם לקראת משחק גביע המדינה מחר (שישי, 14:00) מול מוליכת הליגה הלאומית סקציה נס ציונה, כשהכוונה של המאמן ניסו אביטן היא לפתוח עם ההרכב החזק ביותר שיעמוד לרשותו כדי לנסות ולמנוע הפתעה.


אביטן ייאלץ להסתדר ללא ירין פרץ וקווין טאפוקו המוצהבים, כשגם מקס גרצ'קין נמצא בספק בעקבות פציעה. מי שצפוי לקבל הזדמנות הוא מנשה זלקה שזוכה להערכה רבה ובנוסף אביטן מתלבט לגבי החלק ההתקפי ולא מן הנמנע שפלומיין יפתח על הספסל. 


למעשה מעמדם של פלומיין וטאפוקו הפך לשיחת היום בהפועל חדרה, שם זועמים בעיקר על הפרסומים על כך ששני השחקנים הזרים צפויים לעזוב. במועדון מהשרון טוענים כי השיחות שלכאורה מתנהלות בין נציגיו של השחקן לאנשי בית"יר ירושלים לא רלוונטיות מכיוון שהשחקן תחת חוזה לפחות עד סיום העונה. במועדון הביעו את זעמם בבוקר והוציאו הודעה רשמית בה נכתב: "על רקע הפרסומים האחרונים הפועל חדרה מבהירה כי לא תתעסק במכירת שחקנים עד פתיחת חלון ההעברות. לא נשתף פעולה עם גורמים אינטרסנטים כאלה ואחרים, בטח לא לפני המשחקים המאוד חשובים שמחכים לנו בהמשך המאבקים בליגה".



פלומיין. בחדרה מאסו מההתנהלות סביבו (ערן לוף)


מעבר לכך יו"ר הקבוצה אורן גולן מתכוון לשוחח עם נציגיו של השחקן כדי להבהיר להם כי בשלב זה פלומיין כלל לא למכירה. גורם בכיר במועדון אמר הבוקר: "רק אנחנו נקבע היכן פלומיין ישחק העונה ולא מן הנמנע שזה יהיה בחדרה".


מן העבר השני, בנס ציונה חולמים בגדול ומקווים לעשות סנסציה מול קבוצה בליגת העל, כפי שהדיחו בשנה שעברה את בני סכנין. מאמן הקבוצה עופר טסלפפה אמר לקראת המשחק: "זה מפעל מרגש ויש לנו משחק מול קבוצה מצוינת. אנחנו באים בלי לחץ ורוצים ליהנות".


מאמן הפועל חדרה ניסו אביטן לקראת המשחק מחר (שישי) בגביע מול נס ציונה: "אנחנו מתייחסים למשחק במלוא החשיבות והרצינות. נס ציונה קבוצה שנמצאת בכושר מעולה. היא הפתעת הליגה הלאומית. יש לנו כמה שחקנים חסרים, אבל אנחנו באים בשיא המחויבות והרצינות ויודעים שמצפה לנו משוכה קשה. כל אחד חולם להגיע לשלבים המאוחרים בגביע, זה מפעל מיוחד ומרגש, ואני מקווה שנעבור בהצלחה את השלב הראשון בדרך". 


הרכב משוער: אוסטין אג'ידה, דיאא לבאבידי, יונתן לוי, יעקב אבבה (דויד מתיאוס), יהב גורפינקל, מנשה זלקה, מוחמד אבופאני, עלי חטיב, ויטלי גנון, דובב גבאי (פרדי פלומיין), לוסיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי