דיווח: מיסטקידיס על סף חתימה במכבי חיפה

יאניס מיסטקידיס
יאניס מיסטקידיס | Gettyimages

על פי האתר "10", הירוקים קרובים לצרף את החלוץ היווני בן ה-24 של פאוק סלוניקי, שסיים השאלה ביאנינה במדיה כבש שער אחד ב-10 הופעות. גם פאניוניוס, פאנאתינייקוס וקבוצה מהולנד הוזכרו כמועמדות לצרפו

(גודל טקסט)
רכש ראשון למכבי חיפה? ביוון מפרסמים היום (שני) שחלוץ פאוק סלוניקי יאניס מיסטקידיס על סף חתימה בכרמל. היווני, שהושאל לקבוצת התחתית פאס יאנינה, צפוי להשלים את מעברו לירוקים בהשאלה עד תום העונה עם אופציה לרכישה לאחר שהבין שהמאמן ראזבן לוצ'סק לא בונה עליו והמגעים בין הצדדים תפסו תאוצה.


על פי הפרסום ביוון, המשא ומתן בין מכבי חיפה לפאוק סלוניקי מתנהל כבר תקופה לא קצרה והירוקים אף ניסו להחתים את השחקן במהלך הקיץ האחרון אך המהלך נכשל. החלוץ בן ה-24, שכבש 16 שערים בקריירה ושיחק בין היתר גם בפרייבורג2 בליגה השלישית בגרמניה, עזב את יאנינה לפני כמה ימים וחזר לפאוק אחרי השאלה של חצי שנה וראשי המועדון מעוניינים להשאילו לקבוצה נוספת עד תום העונה.


גם פאניוניוס הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו ופאנאתינייקוס רצתה אותו בקיץ ובתחילת דצמבר. לפי האתר היווני "10", פאו הייתה מוכנה לשלם לו שכר יפה אם יגיע בהעברה חופשית. קבוצה נוספת מהולנד, ששמה טרם פורסם, עוקבת אחריו.


לא מדובר בסקורר גדול. העונה כבש שער אחד ב-10 הופעות. בעונה שעברה לא מצא את הרשת כששיחק בפאנאתינייקוס ולפני שנתיים הבקיע רק שלושה שערים. בפאוק החלוץ כבש בסך הכל 11 שערים ב-64 משחקים לאחר שסבל מפציעה קשה במיניסקוס ב-2017. למרות זאת הוא הצליח להתאושש ולחזור לשחק. לפי הפרסומים החלוץ רוצה כרגע לשקם את הקריירה שלו ומחפש קבוצה שתוכל לתמוך בו ולתת לו גב מקצועי. 


 מיסטקידיס בדרך לכרמל? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי