סילבס: "איזו פריבילגיה יש להפועל חיפה לעלות לכר הדשא ולא לרצות לנצח?"

סילבס
סילבס | עומרי שטיין

המאמן החדש התייחס למשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה שמסובכת במאבקי התחתית: "זו שאלה מעליבה". על מימר: "אם זה ברור לכולם שלא עשיתי שינוי בינתיים, מצבנו מצוין". הסגל בעונה הבאה: "השחקנים במבחן"

(גודל טקסט)
אחרי שניצח במשחק הבכורה נגד בני סכנין בדוחא והשאיר את הפועל חיפה בליגת העל, המאמן החדש חיים סילבס דיבר הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה, הסביר את המחמאות לשרון מימר, ניתח את העונה המאכזבת שעברה על המועדון, סיפר על מערכת היחסים עם יואב כץ ושפך מעט אור על ההכנות לקראת העונה הבאה.


המחמאות לשרון מימר: "קודם כל ברור שהתכוונתי למה שאמרתי אחרי המשחק, אמרתי שאנחנו צריכים להיות אנשים טובים יותר. אם מאמן מצליח אחרי מחזור אחד, זה אומר שהוא צריך להחמיא לקודמו בתפקיד. בקריית שמונה הייתי באותה סיטואציה כמו שרון, זה משהו שיכול לקרות. הגעתי לפני עשרה ימים להפועל חיפה ואם זה ברור לכולם שלא עשיתי שינוי בינתיים, מצבנו מצוין. יש מאמנים שחושבים אחרת".


מה הוביל לניצחון על סכנין: "למשחק יש דינמיקה משלו, לפעמים צריך לעשות שינוי אצל השחקנים ולפעמים בעמדת המאמן כדי לשנות את האווירה. אני מסתכל בעיניים שלי מהרגע שהגעתי, ראיתי קבוצה שבורה וחסרת ביטחון. באתי נקי עם אנרגיות חדשות ואני לא סוחב איתי שום צלקת מהעבר".



מימר. סילבס מתעקש להחמיא לו (מאור אלקסלסי)


האם נותרו לשחקניו אנרגיות לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה: "זו שאלה מעליבה. איזו פריבילגיה יש להפועל חיפה לעלות לכר הדשא ולא לרצות לנצח? אני עושה את העבודה שלי ואוי ואבוי אם מישהו יעלה למגרש לא בשיאו, מטילים פה דופי במקצועיות של השחקנים והמאמנים. אני תמיד עולה למשחק הבא כדי לנצח, כל הזמן יש מה להרוויח ומה להפסיד. אני לא אעלה בשירות אשדוד או סכנין, אלא בשירות המועדון שלי. שכולם יתעסקו בעצמם".

העונה הבאה: "אנחנו מדברים על זה ואני בטוח שגם מכבי חיפה, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב כבר מתעסקות בעתיד. שני המשחקים שנותרו לנו הם חשובים מאוד עבור השחקנים, אם הם יהיו טובים אז הם יהיו חלק מהסגל החדש שלנו בעונה הבאה. יש שחקנים שאני יודע שימשיכו ויש אחרים שאני אצטרך לבחון".


העונה המאכזבת שעבר המועדון: "הפועל חיפה עברה מעגל חיים שהביא אותה לפיק גדול בשנה שעברה והעונה הייתה ירידה. צריך לחדש את מעגל החיים הזה. אני לא רוצה לומר לך שמות לכאן או לכאן, אבל זה  ברור לכולם שצריך להביא שחקנים".


מערכת היחסים בינו לבין הבעלים: "יואב כץ מדבר איתי על הכל והיו לנו שיחות ארוכות ואני מאוד שמח על כך. אני יכול לומר שכמאמן אני מוכן לכל תרחיש מול בעל הבית".



סילבס עם כץ. "אני מוכן לכל תרחיש"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי