אונאזי אישר את הגעתו של ג'ון אוגו: "כך יראה החדר שלך"

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | דני מרון

קשר טרבזונספור כתב לשחקן הפועל באר שבע באינסטגרם: "כך יראה החדר שלך כשתגיע. אם אתה רוצה, תשאל את וואקמה" והטריף את אוהדי הקבוצה הטורקית

(גודל טקסט)

ג'ון אוגו יחתום בקרוב בטרבזונספור בה מככב חברו הטוב טוני וואקמה והיום (שישי) קיבלנו אישור נוסף לכך. אוגני אונאזי, קשה הניגרי של הקבוצה הטורקית, פנה לקשר הפועל באר שבע ברשתות החברתיות וכתב: "כך יראה החדר שלך כשתגיע. אם אתה רוצה, תשאל את וואקמה".

על פי כל הדיווחים בתקשורת הטורקית, כאמור, אוגו סגר את תנאיו בקבוצה הטורקית והעסקה אמורה לצאת לפועל באופן רשמי ברגע שתסתיים העונה. הקשר, שיסיים את דרכו בישראל אחרי חמש שנים, יצטרף ללא תמורה לאחר שחוזהו בשורות הפועל באר שבע יסתיים.

אוגו בן ה-30 הבקיע העונה שער אחד ב-22 הופעות ולאחרונה איבד את מקומו בהרכב ואף בסגל לזמן מה, לאחר שנתפס נוהג בשכרות ונענש על ידי המועדון, אולם יחד עם וואקמה השניים הובילו את הפועל באר שבע לשלוש אליפויות רצופות ונחשבו לזרים הטובים בליגה לצד הבלם מיגל ויטור.

בניגוד לאוגו שכאמור חווה שנה לא פשוטה, וואקמה פורח העונה במדי טרבזונספור והוא כבש עשרה שערים ובישל שמונה ב-24 הופעות, כאשר קבוצתו ניצבת במקום הרביעי בליגה הטורקית.


בדרך לטורקיה. ג'ון אוגו (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי