צ'יבוטה הקניט את מכבי ת"א, אברמוב: "אני כתום בנשמה"

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | רענן ברנובסקי

בני יהודה חגגה את הזכייה בגביע המדינה לעיני כ-10,000 אוהדים נלהבים. הכוכב הטריף את הקהל: "הכל כבר מוכן לז*** את מכבי", הבעלים: "המועדון הכי מיוחד בישראל". אבוקסיס: "השנה הכי שמחה שלי כמאמן"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כ-10,000 אוהדי בני יהודה, עטופים בצעיפים ודגלים, הגיעו הערב (חמישי) לחגיגות הזכייה בגביע המדינה שנערכו בפארק דרום הסמוך לשכונת התקווה.

הבעלים ברק אברמוב, שנראה נרגש במיוחד, אמר: "לפני שלוש שנים אמרתי שאני רוצה לזכות בגביע המדינה. אחרי שחגגנו את הגביע הקודם, הבטחתי שלא תצטרכו לחכות 30 שנה כדי לחגוג שוב. הגביע הזה לא פחות מרגש מהקודם, אולי אפילו יותר. הגביע הזה מעיד על דרך, עוצמה ומועדון שמתנהל נכון. הגביע הזה הוא חותמת על עונה נהדרת שהזכירה את בני יהודה הגדולה ההיא שאהבנו לראות בשכונת התקווה.

"אני רוצה להודות לשחקנים ולצוות המקצועי. לאנשים שעובדים מאחורי הקלעים בבני יהודה. לכם, האוהדים – הוכחתם בגמר שאתם האוהדים הטובים בישראל. הכל בשבילכם ובזכותכם. בני יהודה זו משפחה עבורי. משפחה כתומה ואוהבת שיודעת לעבוד קשה כדי להשיג את מה שהיא רוצה. בני יהודה זה לא עוד מועדון כדורגל בישראל – זה המועדון הכי מיוחד בספורט הישראלי. אני אוהד בני יהודה – כתום בנשמה".

המאמן יוסי אבוקסיס עלה לבמה ואמר בהתרגשות: "אני מאמן בערך מ-2011 ורוצה להגיד לכם שזו השנה הכי שמחה שלי כמאמן כדורגל.. לפני שאני מודה לכולם, אני מודה לשחקנים האלה כי הם עשו את השנה הגדולה הזאת ומגיע להם כל הכבוד".

אחרי שנציגי ארגון האוהדים "ליונס ארמי" עלו לבמה והדליקו את האוהדים בשירה אדירה, הגיעו השחקנים ועלו בזה אחר זה. שי קונסטנטין זכה לקריאות "שרו לו תישאר תישאר". מאוויס צ'יבוטה, שנפרד מהמועדון ויעבור לשחק בלודוגורץ הבולגרית, התקבל בתשואות אדירות והצטרף לשירה יחד עם האוהדים, כשבין השאר הוא סינן: "הגיע הזמן אומרת אימי, הכל כבר מוכן לזי** את מכבי". גם החלוץ פייסל מוליץ', שצפוי לעזוב, התקבל בחום לאחר שכבש את שער הניצחון במשחק הליגה נגד הצהובים והנחיל להם את הפסדם היחיד העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי