חוגג: "מכבי ת"א פייבוריטית, אבל אנחנו לא נופלים מבחינת כישרון"

משה חוגג
משה חוגג | יוני אריאלי

בעלי בית"ר התייחס בהרחבה לסערת על עלי מוחמד: "אם יש אנשים שפוגעים במוניטין של המועדון, מוניטין שהשקעתי בו זמן וכסף, הם ישלמו על זה". העונה שבפתח: "יש לנו לדעתי 5-6 שחקנים בטופ 15 בליגה". צפו

(גודל טקסט)

לאחר צירופו של עלי מוחמד ממכבי נתניה והסערה שהתחוללה, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג התייצב היום (שלישי) באוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע והתייחס בהרחבה לסאגה, שפך אור על השתלשלות האירועים ודיבר גם על העונה שבפתח והשינויים הרבים במועדון.

"לה פמיליה העלו לפני כמה שעות הודעה שהם שמחים שהשחקן מגיע ואיחלו לו בהצלחה", פתח משה חוגג את דבריו והסביר: "כשהצטרפתי למועדון אמרתי שהקהל לא גזעני, המועדון לא גזעני, גם הדו"ח של הקרן החדשה מראה בצורה ברורה שהמועדון והקהל לא גזענים. אם יש אנשים שפוגעים במוניטין של המועדון, מוניטין שהשקעתי בו הרבה זמן וכסף, הם ישלמו על זה. הכסף שלי נועד כדי לקנות שחקנים ולחזק את בית"ר ירושלים, למען תשתיות ונוער. הכסף לא נועד לאבוקות, התפרעויות, כניסה לדשא ובטח שלא לפגיעה במוניטין. לא אוותר על כך וגם אם מדובר באגורה, האנשים האלה ישלמו מכיסם. הקהל שילם 3,000 שקלים כשקיבלנו קנס על אבוקה, כשאוהדים פרצו לדשא אחרי השער של קלטינס נקנסנו ב-12,000 שקלים לאחר ערעור והאוהדים שפרצו משלמים את זה, לא אני.

"אוהדים שפגעו במוניטין יקבלו מכתב תביעה – אם לא קיבלו, יקבלו מיליון שקל כל אוהד. אלה ארבעה אוהדים שמצאנו, שיש לנו את כל הפרטים שלהם ועדויות למה שהם עשו והם יקבלו את התביעה. הקו של המועדון ברור ועלינו להתמקד בדברים הטובים, וברוך השם יש דברים טובים. העונה שעברה התחילה בטעם רע והמשיכה בטעם רע, אבל הסתיימה עם תקווה לעתיד. המשחקים בפלייאוף התחתון, הניצחון על אתלטיקו שהראה עוצמה של מועדון וההחתמות האחרונות של יוסי בניון ואלי אוחנה, שהביאו שחקנים ברמה גבוהה מאוד. אנחנו הולכים לדבר על המגרש בעונה הבאה".


"האנשים האלה ישלמו מכיסם" (מאור אלקסלסי)

מערכת היחסים שלו עם אוחנה ובניון: "יש מערכת יחסים טובה, אמינה ומכבדת עם כל מי שאני נמצא איתו במגע. אני לא אדם של אחד בפה ואחד בלב, אני אומר את מה שיש לי ואני חושב שמעריכים את זה. גם עם לה פמיליה היחסים שלי טובים, בסך הכל מדובר באנשים טובים עם כוונות טובות ומשפחות שעושים הרבה מאוד דברים נהדרים שאתם לא מסקרים. נחשפתי השנה לדברים שהם עושים גם עבור הקהילה וגם עבור המועדון, כי בסוף הגרעין שתומך ביציעים ואין שני לו בעידוד הם החבר'ה האלה והיחסים שלי איתם בסדר גמור. הם צריכים לדעת לעצור מקרים כמו שהיו אתמול ואני שמח שהם עשו את זה. מי שיזיק לי בכיס, אזיק לו בחזרה".

כינוי לעלי מוחמד: "שמו של עידן ורד הוא ורד, ואם הוא יבקיע יצעקו ורד. עלי מוחמד, עד כמה שאני מבין, שם משפחתו מוחמד וזה מה שיצעקו. הוא אמנם קשר אחורי, אבל אני בטוח שהוא יכבוש שערים ושהקהל יקרא בשמו".

אם עלי מוחמד חושש להגיע: "אין שום משבר עם עלי מוחמד, אנחנו מדברים איתו תקופה והוא מאוד רצה להגיע לבית"ר, מתרגש ויצטרף בקרוב. הוא ממש לא חושש, הוא קיבל אין ספור הודעות תמיכה – כולל מלה פמיליה. יש קונצנזוס מוחלט לגביו ובהנחה שהוא ישחק טוב לא תהיה שום בעיה".


לא חושש להגיע. עלי מוחמד (דני מרון)

הבאת הצ'צ'נים: "המהלך של גאידמק בזמנו, לעניות דעתי, לא היה מהמקומות הנכונים. הוא לא הביא שחקנים שישדרגו את בית"ר וישרתו את מטרותיה המקצועיות, אלא כדי להוכיח משהו או שאולי הוא כעס מכיוון שלא נבחר לראשות העיר. זה מהלך אפילו אולי גזעני ואני יכול להבין את הכעס הרב שהיה. אני עושה דברים רק כדי להועיל לבית"ר ירושלים ולא כדי להכעיס אף אחד. לשמחתי יש קונצנזוס מוחלט לגבי עלי מוחמד ואני מאחל לו הצלחה רבה".

על רוני לוי: "אני לא מכיר אותו ולא יודע להגיד עליו דבר מניסיון אישי. אני מכיר מעט מאוד מאמנים ולכן היכולת שלי להחליט היא פחות טובה משל בניון. אני אדם שמבין כדורגל, אבל יוסי מנוסה ומבין ממני ולכן הוא מונה לתפקיד. יוסי חושב שהוא המאמן הכי טוב בישראל, שהוא המאמן שיצעיד את בית"ר לתארים ואני מגבה אותו ומאחל להם המון בהצלחה. בוודאי שנפגשנו, הוא הבין שאני רוצה כדורגל שמח והתקפי והבהיר שזה עניין של כלים שיהיו לו – אז העמדנו לו כלים וחובת ההוכחה עליו".

הסגל החדש שנבנה: "אנחנו קבוצה מאוד מהירה, יש לנו לדעתי 5-6 שחקנים בטופ 15 בליגה וביניהם גרצ'קין, פלומיין, לוי גרסיה, קונטה, קלטינס כמובן ואור זהבי שהוא מהבלמים המהירים בארץ, קבוצה עם איכות אינדיבידואלית גבוהה מאוד ושחקנים צעירים והציפייה מהעונה הקרובה אדירה".

אם הולכים על כל התארים: "מכבי תל אביב פייבוריטית, בואו לא נתבלבל, כי הסגל שלהם חזק, עמוק ורץ תקופה ביחד ויש לזה משמעות גדולה, אבל הסגל שלנו מבחינת כישרון לא נופל. אם רוני ויוסי יחברו את החבר'ה בצורה טובה, אנחנו צריכים להתמודד על כל התארים".


משה חוגג. "אנחנו לא נופלים ממכבי תל אביב מבחינת כישרון" (חיים זלקאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי