מרחק ניצחון מהפרמייר-ליג: 0:2 לברייטון על וולבס

חמד
חמד | צילום: gettyimages

חמד רשם 86 דקות, קנוקארט כיכב עם צמד והשחפים זקוקים לניצחון כדי לעלות. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל, עשתה הערב (שישי) עוד צעד ענק בדרך לפרמיירליג. מוליכת הצ'מפיונשיפ ניצחה בחוץ את וולבס 0:2 והעלתה את מאזנה ל-89 נקודות בתום המחזור ה-42.

 


ברייטון מובילה בפער ענק של 12 נקודות על פני השלישית בטבלה, האדרספילד, שלה משחק חסר. לברייטון נותרו עוד ארבעה משחקים עד לתום העונה, להאדרספילד חמישה, כך שניצחון של חמד, כיאל וחבריהם במחזור הבא ביום שני בבית מול וויגאן שמתחת לקו האדום, יבטיח את העלייה.




Tomer Hemed shoots from close range. #BHAFC#WWFCvBHApic.twitter.com/Kq0DDCfSPP

— BHAFC  (@OfficialBHAFC) April 14, 2017

 


השחפים עלו לשחק בוולבס מיד לאחר הניצחון הדרמטי של השלישית בטבלה, האדרספילד 2:3 בביתה על פרסטון. מקגידי העלה את האורחים ל-0:1 בדקה ה-23, האדרספילד ביצעה מהפך עם שני שערים שכבשו קאצ'ונגה (43) ופאיינה (70). פרסטון השוותה על ידי האגיל (79) ואז בא השער הדרמטי של המארחת שאותו כבש קוואנר שש דקות בתוך תוספת הזמן, אחרי החמצת פנדל של חברו, מוי.

 


ברייטון שלטה במשחק החוץ בוולבס, כשתומר חמד שפתח ב-11, היה פעלתן מאוד והגיע לכמה מצבי הבקעה. הוא הוחלף בדקה ה-86 על ידי אוליבר נורווד וזכה לתשואות מהקהל. בירם כיאל לא היה בסגל.

 


קנוקארט כבש לברייטון וקבע 0:1 ממש על סף השריקה להפסקה, מבישול מדהים של שוערו סטוקדייל. מארי בישל לקנוקארט את השער השני שנכבש מ-7 מטרים בדקה ה-84.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי