מרציאנו: ההחלטה להגיע להיברניאן מהטובות בחיים שלי

היברניאן חוגגת
היברניאן חוגגת | AFP

השוער זכה לנחת כשעלה ליגה: "קיבל עצה טובה מביטון". וגם: הפרגון מאשתו

(גודל טקסט)
שוער היברניאן, אופיר מרציאנו זכה למעט נחת כשהעפיל אמש (שבת) באופן רשמי לפרמייר-ליג בסקוטלנד יחד קבוצתו. בשבת מצפה לו חצי גמר הגביע מול אברדין והיבס תנסה לרשום עונה מוצלחת במיוחד.


מרציאנו הביע תקווה לשחק גם בעונה הבאה בהיברניאן, אבל בעיות כלכליות במועדון עשויות להוות בעיה להמשך דרכו וכבר פורסם ששוער אחר מועמד לעונה הבאה. מרציאנו מקווה שהבעיה תיפטר, אבל יכולתו עשויה להעביר אותו למועדון גדול יותר. 


העיתון "סאנדיי פוסט" הסקוטי כתב: "לשוער המשחק מחוץ לארצו וסובל מפציעה זה לא קל להצליח, אבל מרציאנו עשה זאת העונה ועלה לליגה העליונה בסקוטלנד עם היברניאן. הוא עשה את הבחירה הכי טובה בקריירה שלו כאשר הגיע להיבס ושמע לעצה שקיבל מניר ביטון חברו לשעבר באשדוד שאמר לו להגיע".


בראיון בסקוטלנד הוא התייחס להצלחה ולטיפול שקיבל במועדון: "רק כשהייתי פצוע בצלע ובברך הבנתי שזו הבחירה השנייה הכי טובה שעשיתי בחיי להגיע לקבוצה הזאת. הראשונה היתה להתחתן עם חברה שלי. זה מועדון גדול עם אנשים נפלאים שנתנו לי ביטחון הכי גדול דווקא בעת הפציעה. ניל לנון אמר שהוא בוטח בי ואני מספר 1 עבורו בשער. מיד אחרי שחזרתי לאחר פציעה של חודשיים הוא העמיד אותי בשער נגד הארטס. אני מאושר שנתתי לו יכולת בחזרה. המועדון דחף אותי להיות שחקן טוב יותר ואדם טוב יותר".

So happy for my hubby and #HIBS for winning promotion back to the Scottish premiership! 

X#Marcianos'#Hibernian#Champions#GoHibspic.twitter.com/H4MdXREl6l

— Shelly Marciano (@shellyr2508) April 15, 2017




האפשרות לשחק בגמר הגביע נגד ניר ביטון
: "זה יהיה נחמד. דיברנו על זה וצחקנו על כך. כדורגל דבר מדהים ואתה אף פעם לא יודע להיכן הוא יוליך אותך. זה יהיה נחמד לשחק נגדו מאשר לראות אותו מהיציע".

 

החוויה של האצטדיון הלאומי בהאמפדן: "זו חוויה רק להיות באצטדיון שלא לדבר על לשחק בו. אישית שיחקתי בשני חצאי גמר והפסדתי. מקווה שפעם שלישית תביא לי יותר מזל".

 

המסורת של היבס בגביע: "כשהגעתי לקבוצה סיפרו לי על כך שהם זכו בגביע היסטורי ולכן זכייה נוספת חשובה לכולם. לשחקנים, האוהדים ולצוות המקצועי".



מרציאנו חוגגמרציאנו מרגיש טוב בהיבס (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי