צפו בשער של הנהדר של נאתכו. רוני לוי ספג תבוסה משפילה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | Gettyiamges

הקשר מצא את הרשת ב-0:4 המוחץ של צסק"א. אנורתוזיס של המאמן הישראלי ספגה שישייה. מרציאנו נותר מחוץ לסגל. לנון: "לא בטוח שאשדוד תרצה למכור את אופיר"

(גודל טקסט)

 צסק"א מוסקבה וביברס נאתכו ממשיכים במרדף אחרי ספרטק. חמישה מחזורים לסיום העונה, קבוצתו של הקשר הישראלי הביסה 0:4 את לוקומוטיב בדרבי וצימקה את הפער מספרטק לשבע נקודות ארבעה ימים לפני משחק העונה.

הברזילאי ויטיניו בישל פעמיים לאלן דזגוייב (11) ולאלכסנדר גולובין (45) וכבש בעצמו (39). נאתכו התכבד בשער הרביעי (52) – שערו הרביעי העונה. הקשר הישראלי השלים 90 דקות. 

ערב לא נעים עבר על רוני לוי. קבוצתו אנורתוזיס, שרק השבוע סיימה ב-1:1 מול אפואל ניקוסיה, הובסה 6:0 על ידי אפולון לימסול במשחק הראשון של חצי גמר הגביע הקפריסאי. הגומלין צפוי להיות לפרוטוקול בלבד. 


אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל היברניאן שאחרי הבטחת העלייה וההדחה בחצי גמר הגביע פגשה את ריית' רוברס. עוד לפני המשחק אמר ניל לנון: "אני רוצה שהוא יישאר ואנחנו בשיחות עם דודו דהאן. הכסף יהווה משקל ואני לא בטוח שאשדוד רוצה למכור. דיברתי עם אופיר והוא מאושר כאן. אני מקווה שתהיה עסקה כי יש לי את השוער שאני רוצה וקשה למצוא כאלה". 


ליאור רפאלוב נפצע בחימום ויצא מהרכב קלאב ברוז' שגברה 1:3 על אוסטנדה. האלופה שבמקום השלישי ניצחה לראשונה בפלייאוף העליון והיא רחוקה חמש נקודות מאנדרלכט המוליכה לה משחק חסר. יילה פוסן (32) וחוסה איסקיירדו (33, 69) הפכו פיגור מוקדם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי