צפו: שער לנאתכו ב-0:2 של צסק"א, סולליך וקבהא אלופי סלובניה

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | צילום: Getty

הקשר הישראלי כבש שער חמישי העונה בליגה הרוסית. 90 דקות לביטון ולמרציאנו בסקוטלנד ולדאבור בשווייץ

(גודל טקסט)
שבת עמוסה של כדורגל יצאה לדרך, ובין שלל המשחקים ברחבי העולם גם הליגיונרים שלנו משתתפים.


הראשון היה ביברס נאתכו, קשרה של צסק"א מוסקבה, שכבש היום את שערו החמישי העונה בליגה הרוסית, והשלישי תוך חודש, בניצחון החוץ של קבוצתו 0:2 על אמקר פרם. נאתכו פתח בהרכב והשלים 90 דקות זאת הפעם החמישית ברציפות. בדקה ה-60 עלתה צסק"א ליתרון 0:1, לאחר שפיודור צ'אלוב כבש.



בדקה ה-65 כבר 0:2. נאתכו בעט חזק מ-16 מטרים, הכדור פגע בבלם פטאר זאנב וחדר לרשת. בעקבות ניצחונה, עלתה  צסק"א זמנית למקום השני בטבלה, על חשבונה של זניט סנט פטרסבורג. 
נאתכו וקבוצתו רחוקים עתה שבע נקודות מהמוליכה ספרטק מוסקבה שטרם שיחקה במחזור זה. לסיום העונה ברוסיה נותרו עוד שלושה מחזורים.


בסקוטלנד, האלופה סלטיק עם ניר ביטון ששיחק לאורך 90 הדקות בהרכבה, ניצחה בביתה 1:4 את סט ג'ונסון אחרי 0:0 במחצית. רוברטס עם צמד (47 ו-62),בויאטה (52) ומקגרגור (71), כבשו לסלטיק. מקלין השווה זמנית (49).

 

בליגה השנייה בסקוטלנד, העולה לליגה הבכירה, היברניאן עם אופיר מרציאנו בשערה (90 דקות), אירחה בביתה את את סט מירן ונפרדה ממנה ב-1:1. שוער נבחרת ישראל פתח ב-11 והשלים 90 דקות. הולט העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-46, לויי השווה (60).


בשווייץ, מונס דאבור שיחק 90 דקות ב-2:4 של גראסהופרס בחוץ על האחרונה בטבלה, ואדוז, במסגרת המחזור ה-31. דאבור לא כבש ולא בישל.

 


קאיו כבש ראשון לגראסהופרס (30) ובישל צמד לאנדרסן בתוך דקה (60 ו-61), ויוטיץ' כבש את הרביעי בדקה ה-65.


בסלובניה, מאריבור זכתה באליפות ארבעה מחזורים לפני סיום הליגה, אחרי 2:2 ביתי מול גוריצה. האורחים הוליכו 0:1 ו-1:2, נובאקוביץ' ממאריבור השווה פעמיים (52 ו-87). סינטיהו סולליך ומרואן קבהא לא היו בסגל האלופה.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי