קני סייף יודע ממי ללמוד: אני משחק כמו שגווארדיולה רוצה

סייף. אצלנו יש עוד מגן או וירטואוז
סייף. אצלנו יש עוד מגן או וירטואוז | צילום: AFP

הקשר הישראלי של גנט בראיון בבלגיה: "יש לי דריבלים מטורפים, אבל אני צריך לא לשכוח להגן. אני כבר לא הולך עם הראש בקיר"

(גודל טקסט)
גנט יכולה לעלות למקום השני בפלייאוף אם תנצח היום (ראשון, 15:30) את אוסטנדה. לקראת המשחק התראיין קני סייף בתקשורת הבלגית. לדברי הקשר הוא לא נמצא בשיא הכושר ויכול עוד להשתפר, עכשיו הוא מצפה לניצחון חשוב על אוסטנדה במסגרת המאבק על האליפות.

 

לשאלה אם יש לו דריבלים משוגעים אמר הישראלי: "כן יש לי, אבל אני לא יכול לבצע אותם כל הזמן, כי אני צריך גם להגן". המאמן, היין ואנהזברוק, בונה על סייף באגף השמאלי ודורש ממנו לרדת ולעלות על קו שמאל. "אני לא יכול לתקוף בלבד ואני לא יכול לתת את כל האנרגיה לדריבלים המפתיעים שיש לי לפעמים. אם חלוץ או שחקן כנף מאבד כדור כל הקבוצה בדך כלל מגינה עליו, אבל במקרה שלי אם אני מאבד כדור כל האגף פרוץ מאחור", הודה. "אם אני רואה הזדמנות לתקוף אני עושה דריבל בטירוף, אבל אני חייב לשים לב".




 


שיפור במשחק
: "אני כבר לא הולך עם הראש בקיר. אני שומע את פפ גווארדיולה שאמר תמיד שאם אתה רץ קדימה אתה חייב למצוא הזדמנויות למסור למישהו את הכדור למצבי כיבוש. אני עושה אותו דבר ומחפש מצבים באגף של החברים שלי".

 

הוראות מהמאמן: "יש דברים שאני לומד ממנו ויש דברים שאני לומד לבד במגרש מניסיון. אני מקבל הוראות מהמאמן, אבל על כר הדשא אני רואה את הדברים רק מהעיניים שלי. אני שם לב למה שיכול לעבוד או לא יעבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי