"לא פלא שיש קבוצות שמעוניינות באלמוג כהן"

אלמוג כהן חוגג בדרך ייחודית
אלמוג כהן חוגג בדרך ייחודית | צילום: Gettyimages

רגע לפני שמסתיימת עונת הבונדסליגה, בתקשורת הגרמנית הרעיפו שבחים על קשר אינגולשטאט, שלא אמור להמשיך איתה בליגת המשנה. וגם: חברו לקבוצה יפגע בדקות המשחק של בירם כיאל בפרמייר-ליג?

(גודל טקסט)
 הליגה הגרמנית תינעל היום (16:30, חגיגה עם כל משחקי המחזור בספורטHD1) ויהיה זה משחק אחרון של אינגולשטאט בליגה הבכירה, לפחות עד שתצליח, אם תצליח, לשוב לבונדסליגה הבכירה.

אינגולשטאט תסיים את העונה במקום ה-17 והלפני אחרון, היא מפגרת בארבע נקודות אחרי המבורג הנמצאת במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן, וב"אוגסבורגר" בחרו רגע לפני הפרידה מהבונדסליגה לפרגן למי שהיה הכוכב הגדול של הקבוצה העונה, אלמוג כהן.

 


"אלמוג כהן ככל הנראה היה השחקן שעשה את הפריצה הגדולה ביותר העונה. הישראלי הרים את עצמו והציג יכולת שלא הראה בעבר. הוא ללא ספק היה המנהיג של הקבוצה. בשנים האחרונות הוא תמיד היה צריך להילחם על מקומו, אבל השנה הוא היה על כר הדשא בלי הפסקה".



כהן. המנהיג הבלתי מעורער של אינגולשטאט העונה (Gettyimages)
 

כהן כבש העונה שבעה שערים בבונדסליגה, יותר מכל קשר אחורי אחר בליגה, וגם בישל פעמיים – מה שלצערו הרב לא סייע לאינגולשטאט לשרוד. הוא הגיע לקבוצה ב-2013, עלה איתה לבונדסליגה והיה שותף למסע שלה בליגה הראשונה בשנתיים האחרונות, ונראה שכעת הצדדים ייפרדו.


"לא פלא שיש מספר מועדונים שמעוניינים בו", נכתב בנוסף בכתבה המפרגנת לפריצת הישראלי. בימים האחרונים הוזכרו בגרמניה איינטרכט פרנקפורט ו-ורדר ברמן כמי שעשויות לשלם עבורו כמיליון וחצי יורו, כשגם שמה של המבורג עלה.


מי שלא ימשיך בוודאות באינגולשטאט בעונה הבאה הוא הקשר פסקל גרוס, שלאחר חמש שנים בקבוצה חתם בברייטון, העולה החדשה לפרמייר-ליג. מדובר בשחקן מרכז שדה, יכול לשחק הן כאחורי והן כקדמי, בן 26 בחודש הבא שנרכש תמורת ארבעה מיליון יורו. גרוס כבש העונה בבונדסליגה ארבעה שערים ובישל שישה, וגם בעונה הבאה ישתף פעולה עם ישראלי בקישור, רק השאלה אם יחליף את בירם כיאל בהרכב או שמא השניים ישחקו האחד לצדו של האחר. 


כיאל. חברו של כהן ייקח לו את המקום בפרמייר-ליג? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי