"אלמוג כהן הפך למנהיג הקבוצה ואי אפשר לוותר עליו"

אלמוג כהן
אלמוג כהן | AFP

המנהל המקצועי של אינגולשטאט, הראלד גרטנר, הרעיף שבחים על הקשר עם פרסום הודעה הרשמית על הארכת חוזהו עד 2021

(גודל טקסט)
אינגולשטאט פרסמה הבוקר רשמית את הידיעה שפורסמה אתמול בספורט1 ולפיה אלמוג כהן הוחתם בקבוצה עד 30 ביוני 2021 אחרי שחוזהו הקודם היה עד לקיץ 2018. שכרו הוגדל ב-30 אחוז ולפי הסיכום סעיף השחרור שלו יעמוד על חמישה מיליון יורו (תקף החל מהקיץ הבא), מה שימנע ממנו לעזוב לקבוצה אחרת בבונדסליגה. 


המנהל המקצועי של הקבוצה, הראלד גרטנר, צוטט בהודעה של אינגולשטאט והרעיף שבחים על כהן כשאמר: "הוא כבר זמן רב חלק בלתי נפרד מהקבוצה שלנו ובמשך השנים הפך למנהיג חשוב שאי אפשר לוותר עליו. הוא משחק עם רצון אחד וזה לנצח, עם מקסימום של השקעה ותשוקה".

So important and a powerful sign
Our #Schanzer midfielder @AlmogCohen8 extends his contract until 2021! #animal#Cohen21pic.twitter.com/YMFgCWgcaD

— FC Ingolstadt 04_EN (@Schanzer_EN) May 25, 2017



גרטנר הוסיף: "בגיל 28 הוא מייצג את החזון של ה"שאנצר" (כינוי הקבוצה) ומהווה דוגמה לצעירים בזכות המקצועיות שלו. הוא מזדהה במאה אחוז עם המועדון שלנו. הארכת החוזה שלו הוא איתות גדול שלנו לקראת העונה הבאה". כהן שיחק 83 משחקים עבור אינגולשטאט. בעונה האחרונה הוא כבש שבעה שערים ובישל שניים נוספים. 


כהן אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "אני מאושר מההערכה והביטחון שנתנו לי ואני רוצה להחזיר להם בעתיד ביכולת שלי. אני רוצה להצליח גם בליגה השנייה ועכשיו יותר מכל אני כבר מצפה לתת הכל בעונה החדשה כדי שתהיה לנו הצלחה". 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי