כיאל: כולם בישראל השתגעו מהעלייה, לא נהיה 'בשר תותחים'

בירם כיאל תומר חמד
בירם כיאל תומר חמד | Gettyiamges

הקשר הישראלי של ברייטון נרגש לקראת המשחקים בפרמייר-ליג: "בחוץ נגד ארסנל, בבית מול יונייטד ואז מפגש נגד צ'לסי – זה המקום הנכון להיות בו"

(גודל טקסט)
בירם כיאל התראיין לעיתון "ארגוס" והצהיר שברייטון לא תהיה "בשר תותחים" בפרמייר-ליג. הקשר הישראלי הודעה שיהיה קשה להישאר בליגה, אבל הבהיר שהוא וחבריו הולכים להילחם על מקומם. "נהיה חזקים, סולידיים ותחרותיים".

 

הבעלים של ברייטון, טוני בלום, הצהיר אחרי העלייה לפרמייר-ליג שהוא מתכוון לבסס את ברייטון בליגה, אבל סוכנויות ההימורים לא התרשמו והציבו את הקבוצה בין המועמדות הבטוחות לירידה מיידית. כיאל אמר בתגובה: "המטרה שלנו היא להישאר בליגה יותר מעונה אחת. כל משחק הולך להיות חוויה עבורנו, אבל היריבות יכולות לשכוח מכך שהן ייקחו נגדנו שלוש נקודות קלות".

 

ברייטון לא רוצה להיות דרבי קאונטי של עונת 2007/8 שסיימה את העונה עם ניצחון אחד בלבד אחרי שעלתה ליגה: "יהיה מרגש לראות את כל הגדולות מגיעות לאיצטדיון אמקס שלנו. הוא צריך להיות המבצר שלנו ושניקח בו כמה נקודות שאפשר. אנחנו חייבים להמשיך עם מנטליות הניצחונות שלנו בבית".

 

על התגובות בישראל סיפר: "התקשורת הישראלית השתגעה מהעובדה שעלינו ליגה. קיבלתי המון הודעות נרגשות מהמשפחה והחברים. כולם ידעו שהחלום שלי כשעזבתי את ישראל היה לשחק בפרמייר-ליג. כשאתה משיג דבר כזה גדול שחלמת עליו כילד זה הישג מאסיבי".




פוגבה ומחיטריאן. כיאל מחכה להם (AFP)
פוגבה ומחיטריאן. כיאל מחכה להם (AFP)


השחקן אף סיפר שכולם בקבוצה מחכים לעונה החדשה: "כולנו כבר מחכים ללוח המשחקים שיתפרסם. כשאתה רואה משחק חוץ נגד ארסנל ובבית נגד מנצ'סטר יונייטד ומפגש עם צ'לסי אתה יודע שהגעת למקום הנכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי