צפו: גוואנגז'ו ושנחאי נפרדו ב-1:1, שער מ-30 מטרים לזהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | צילום: הליגה הסינית

הישראלי העלה את קבוצתו ליתרון עם שערו העשירי בליגה, הולק השווה אחרי מתפרצת שהתחילה בנבדל ברור. משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון לקבוצה של סטויקוביץ'. שני שחקנים הורחקו לאחר תגרה המונית

(גודל טקסט)
ערן זהבי וגוואנגז'ו RF סיימו בתיקו 1:1 עם שנחאי SIPG בגשם השוטף, במסגרת המחזור ה-13 בליגה הסינית. קבוצתו של דראגן סטויקוביץ' רשמה כבר משחק שביעי ללא ניצחון. הישראלי כבש ראשון עם שער מ-30 מטרים אך הולק השווה בירידה להפסקה שלוותה בתגרה המונית בה הורחקו שני שחקנים.


 



גוואנגז'ו נשארה במקום החמישי עם 21 נקודות, שתיים פחות משנדונג לואנג הרביעית לה משחק חסר. ברמה האישית, השער של זהבי שעזר לקבוצתו לצבור עוד נקודה היה העשירי שלו בליגה והוא ניצב בפסגת טבלת מלכות השערים בליגה יחד עם ריקרדו גולארט הברזילאי מגוואנז'ו אברגרנדה.




האורחים פתחו טוב יותר את המשחק, אבל בדקה ה-12 דאבל פס של ז'יאנג ז'יפנג עם ערן זהבי הסתיים במסירה נהדרת של הישראלי לקפטן הסיני שבעט אך נהדף על ידי השוער ובדקה ה-20 ז'י נגח מעל המשקוף של שנחאי. חמש דקות אחר כך הולק היה זה שבחן את צ'אנג, אך השוער הביתי הדף לקרן.



השוער האורח לא הצליח לעצור את זהבי (אתר הליגה הסינית)


בדקה ה-30 זהבי קיבל כדור 30 מטרים מהשער ובעט חזק לשער. השוער האורח, אולי בגלל הרטיבות מהגשם, הדף רע מאוד את הכדור שהמשיך לתוך הרשת של שנחאי וקבע 0:1 לקבוצתו של הישראלי, שכאמור כבש את שערו העשירי העונה והשתווה לגולארט בפסגת טבלת מלכות השערים בסין.


האורחים לא נשארו אדישים ובדקה ה-45 אוסקר שקיבל כדור בנבדל ברור פרץ לרחבה והעביר רוחב להולק, שבקלות הכניע את צ'אנג והשווה ל-1:1. ואז בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, שחקן מגוואנגז'ו דחף את אוסקר ובמקום התפתחה מהומה אלימה בין הקבוצות שנמשכה מספר דקות כשערן זהבי ניסה להרגיע את הרוחות ולהפריד. בסופו של דבר החליטו השופטים להרחיק שחקן אחד מכל צד.


רגוע בגוואנגג'ואו pic.twitter.com/ybsLKktxFL

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) June 18, 2017



המחצית השנייה נפתחה בצורה רגועה יותר ושתי הקבוצות הגיעו למספר הזדמנויות ובדקה ה-65 זהבי כמעט הבקיע ממספרת שנעצרה אצל השוער. העייפות ניכרה היטב בקרב שחקני שתי הקבוצות.  בדקה ה-90 זהבי כמעט הכריע את המשחק כשקיבל כדור עומק מרנאטיניו אך הבעיטה של הישראלי נהדפה על ידי השוער והריבאונד כבר הלך החוצה. ושתי הקבוצות נפרדו ב-1:1.



לא היה שקט בירידה למחצית (אתר הליגה הסינית)


ביום רביעי תפגוש קבוצתו של דראגן סטוקוביץ' את ניי מונגול ז'ונגיו מהליגה השנייה במסגרת הגביע הסיני ובמחזור הבא בליגה תתארח אצל טיאנג'ין טדה (שבת ב-14:35, שידור ישיר בספורטHD2).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי