צפו: זהבי כבש, 1:2 לגוואנגז'ו ר.פ. על טיאנג'ין טדה

ערן זהבי מול טיאנג'ין טדה
ערן זהבי מול טיאנג'ין טדה | צילום: הליגה הסינית

הישראלי השווה לקבוצתו בדקה ה-39 והתחיל את המהלך שהוביל לשער הניצחון. שער 11 העונה למספר 7, שעלה לראש טבלת מלך השערים. קבוצתו של סטויקוביץ' ניצחה לראשונה אחרי שבעה משחקים

(גודל טקסט)

ערן זהבי וקבוצתו גוואנגז'ו ר.פ. השיגו ניצחון חשוב כשגברו בחוץ 1:2 על טיאנג'ין טדה במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסינית, כשהכוכב הישראלי כבש והיה מעורב בשער הניצחון.



הניצחון קטע רצף של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, והשאיר את האריות הכחולים במקום החמישי עם 24 נקודות, בשיוויון עם שנדונג לוננג הרביעית לה משחק חסר. ברמה האישית, זהבי כבש את שערו ה-11 העונה ועלה למקום הראשון בטבלת מלך השערים. שער אחד יותר מריקרדו גולארט מהיריבה העירונית אברגרנדה ושניים יותר מהולק.


המשחק נפתח עם שליטה של שחקניו של דראגן סטויקוביץ', אך דווקא המארחת הגיעה להרבה יותר הזדמנויות ובדקה ה-26 כדור גובה הגיע לאידייה בראון שנגח לשער ונהדף על ידי שוער גוואנגז'ו צ'אנג, אבל לי היה במקום כדי להשתלט על הריבאונד ולקבוע 0:1. האריות הכחולים לא ויתרו ובדקה ה-39 כדור עומק נהדר של הקפטן ז'יפנג הגיע לישראלי שניצל יציאה רעה של השוער כדי לעקוף אותו ולהשוות ל-1:1.



זהבי. מלך השערים של הליגה (הליגה הסינית)


במחצית השנייה השליטה של האורחים באה יותר לידי ביטוי והם הגיעו ליותר הזדמנויות, ובדקה ה-74 זהבי שלח כדור למיאו שהגביה כדור מצויין מימין, רנאטיניו היה במקום כדי לנגוח מקרוב ולקבוע מהפך 1:2 לגוואנגז'ו.


במחזור הבא תארח קבוצתו של זהבי את צ'ונגצ'ינג ליפאן המדורגת במקום התשיעי. בפעם האחרונה בה נפגשו הקבוצות בעונה הקודמת ניצחה גוואנגז'ו 4:5 במשחק רווי מהפכים, בו כבש הכוכב הישראלי את השער השלישי של קבוצתו. 



מהלך המשחק

דקה 4: כדור רוחב של המארחת מגיע לג'יקאנג שנוגח לשער מקרוב, אך נהדף על ידי השוער צ'אנג.


דקה 9: הפעם ההזדמנות של האורחים. ז'י קיבל כדור מקרוב ובעט לשער, השוער היה במקום כדי לעצור.



זהבי מול שחקני טיאנג'ין (הליגה הסינית)


דקה 16: זהבי כמעט עם הראשון. הגבהה מימין הגיעה לראשו של הישראלי, שמחמישה מטרים נגח החוצה.


דקה 26: טיאנג'ין עולה ל-0:1! אידייה התרומם נהדר ונגח כדור גובה לשער, צ'אנג הדף אבל לצערו לי השתלט על הריבאונד והעלה את המארחת ליתרון. 


דקה 39: גוואנג'זו משווה ל-1:1! ז'יפנג הגביה כדור עומק מצויין לזהבי, שניצל יציאה רעה של השוער כדי להשוות את התוצאה.



זהבי. שער 11 העונה בליגה (הליגה הסינית)


דקה 55:
כדור גובה הגיע לרנאטיניו, שמקצה הרחבה נגח לידיים של השוער.

דקה 58: זהבי בעט חזק מ-20 מטרים, יאנג הדף לקרן.


דקה 74: גוואנגז'ו עולה ל-1:2! זהבי שלח כדור למיאו שהגביה כדור מצויין מימין, רנאטיניו היה במקום כדי לנגוח מקרוב ולקבוע מהפך.

דקה 91: נמניה גודלי כמעט השווה מבעיטה חופשית, אבל צ'אנג הדף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי